Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 13. november 2010

Litt rufsete i kantene..




Oppevaringspung!
I fjor sydde jeg oppevaringspunger med hjerter, de er solgt for lengst...noe jeg syns er veldig hyggelig :O)
Men nå tenkte jeg at jeg skulle sy opp noen flere med hjerter, for det er jo inmari fint med hjerter...*smiler*...er dere ikke enige!?
Så dette er den første med hjerte som er litt rufsete i kantene...
Flere kommer.. :O)
Stoff; Lin og bomull.
Foret med linstoff.
Vask; 30 grader, ikke tørketrommel.
Mål; ca 16,5cm*14cm*3,5cm.
Pris; 150kr.
:O)

9 kommentarer:

Heidi sa...

Hjerter kommer jeg alltid tilbake til, og spesielt når det går mot jul. Fin pung!

Lappeline ♥ sa...

Hjerter gjør seg alltid.Kjempe flott .Ønsker deg en kreativ søndag
Klem

Barbros lille atelier sa...

Blir aldri lei av hjerter:-) Liker de godt når de er litt rufsete i kanten.

KLem

Hege sa...

Hjerter er alltid fint - og litt som meg, "rufsete" i kanten(he,he!):-D
Ha en fin søndag,
klem Hege.

Anonym sa...

Denne var kjempesøt Blir aldri lei av å sy punger jeg, heller :-)

Ha en fortsatt trivelig søndag!

Lisbet sa...

Denne ble veldig fin. gjorde seg veldig godt med det rufsete hjerte på lin.

Ha en flott søndag.

Christina sa...

Woww a wonderful bag!! Looks really awesome!
Hugs Kristel

Kort og Søm sa...

Takk :o)
Klem

Riet sa...

This is so gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.x