Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 1. november 2010

Sminke/toalettmappe.




Sminke/toalettmappe!
Jeg har endelig fått opp alle symaskinene mine igjen...*smiler*...leiligheten min er solgt, og nå er det en mnd til jeg tar over ny leilighet. Så nå syr jeg som bare det til alle julemarkedene! I dag er planen å bli ferdig med 8 stk toalett mapper og pengepunger pluss å klippe til flere...og jeg regner med at alt blir klart når det skal...*ler*..
Av og til skulle jeg ønske at døgnet hadde noen flere timer... :O) for alle ideene i hodet mitt får ikke tid til å komme ut bestandig...*smiler*...
Takk for alle koselige tilbakemeldinger!
God mandag,
symaskinen kaller...*ler*..
:O)

12 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Er det flere som skal flytte ???
Jeg avleverte nøklene til min gamle leilighet i dag og kan nå senke skuldrene :)
Ha vært en slitsom tid, men nå kan jeg bare kose meg i mitt nye hjem "smiler"
Ha en fin dag, klem.

May-Bente sa...

Ikke fatter jeg hvordan du får det til.
Lekker!!

Klem fra meg:))

Bente sa...

Flott toalettveske.
Lykke til med produksjonen.

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er nesten så jeg lurer innimellom på om du faktisk har noen flere timer i døgnet enn andre ;-) Det hender seg at det bobler litt vel mye i hodet mitt også - og jeg rekker ikke få til alt jeg vil.

Ha ei fin uke og klem fra Siv

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin...gratulerer megd salg av leilighet.Her går det i flytting av tre rom bla syrom puhh ting og tang.
ha en fin kveld
Klem til deg

Veronica sa...

Så flink du er! Jeg er sikkert på at du rekker alt du skal innen "fristen"! Nydelig stoff på denne toalettmappen!:)

Pia sa...

super flot mønstret toiletttaske. Du må have en god dag
knus Pia

Fjellsnella sa...

Så flink du er. Mye flott blir produsert av dine hender:-)
Papirposene var søte.
Ha en kreativ kveld.

Lisbet sa...

Så flott denne ble. Ble fryktelig forelsket i stoffet i denne detvar bare skjønt.
Lenge igjen til du flytter?

Lisbet sa...

Måtte litt lengre ned i bloggen var vist en ting jeg ikke hadde fått emd meg.

GRATULERER med salget av leiligheten din.

Timotei sa...

Denne var flott! Enkel og fin modell. Lykke til videre med produksjonen!

Lotta sa...

Lovelyyyyyyyyyyy;)

Klemmer