Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 4. november 2011

4 småkort i en pakke!








Småkort, og takk!
Må først få takk for alle fine og hyggelige kommentarer.
Og ønske velkommen til nye følgere!
:O)

Og så var det flere småkort jeg vil vise dere,
disse går i brunt og off white, to med tekst og to uten.
Denne pakken med 4 småkort blir lagt ut i Epla butikken min iløped av dagen!

Ang boken av bloggen min, så er den bestilt fra Shared Book.
(Aner jo ikke om kvaliteten er bra, og prisen kommer ann på hvor mange sider du vil ha i boken, for min bok ble det en del sider....og med porto kom den på litt over 600kr. Så nå kan jeg føre meg inn i rekken av flere familiemedlemmer som har skrevet bøker...*ler*...
Min farfar har skrevet mange bøker, blandt annet "Forretningsbankens historie i etterkrigstiden" (!) Ikke det at jeg kan sammelikne min bloggbok med alle bøkene til farfar...*smiler*...men morro er det alikevel!

Ønsker dere alle en fin fredag!
:O)





7 kommentarer:

Timotei sa...

Disse småkortene dine er bare sååå fine!

Connie sa...

Stilige.

Ha en fin helg.
Klem Connie

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem

Anne sa...

Fine småkort :)
God helg !

Snertne sneller og små nøster sa...

Tøffe kort! Gleder meg til jeg skal lage bok av bloggen 2011 - gjorde det i fjor også, og det er ganske artig å lese i den (det er faktisk en del man glemmer at man har skrevet).

God helg, Fredrikke - klem Siv

Riet sa...

What a gorgeous cards.

Hugs Riet.xx

Solveig sa...

Kjempesøte småkort! Har stadig planer om å lage slike - de er så anvendelige;o)))
Så spennende med egen bloggbok. Smart egentlig, for jammen legger vi igjen en del tid og energi i bloggene våre;o)
Ha en fin helg.
Klem fra Solveig