Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 5. november 2011

Strikkepinnemappe, og pung til maskemarkørene!









Til den strikkeglade...*smiler*...
En kunde har bestilt noen julegaver, og dette er første sett ut! Jeg syr flere sett hun kan velge mellom, så får vi se hva som blir solgt nå og hva som blir med på årets julemarkeder!
En strikkepinnemappe, med flere lommer med litt forskjellige størrelser. Og en liten pung til maskemarkørnen, en liten saks og den man måler strikkepinne strørrelsen med.
Ps;
Stoffene er brune og rosa, noe som ikke kommer så klart frem på bildene. Et tåkehav utenfor mitt vindu, sammen med et kamera som ikke er på høyden gir bilder av mindre kvalitet...*sukk*..

Priser;
Strikkepinne mappe; 250kr.
Mappe til maskemarkørnen, med en fin charm; 130kr.

Ønsker dere alle en riktig fin lørdag!
Hos meg har alle barna forlatt huset, til biblioteket, på besøk til tante og oldemor, og ute for å leke. Så jeg har ett par timer for meg selv, som jeg tenkte jeg skulle bruke til å organisere meg litt til årets julemarkeder!
Og det er jo slettes ikke så dumt...*smiler*...
:O)





6 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Lekkert! Og minner meg igjen på at jeg også bør lage meg strikkepinnemappe ;-)

mener jeg bestilte boka mi her: sharedbook.com Veldig fornøyd!

Ha en flott lørdag - klem Siv

Inger Harding sa...

Så smart da! :)
Kjempeflotte mapper!!
Ha en riktig god helg.

♥ klem, Inger

Oppe i Bakken sa...

Disse var skikkelig fine! :)

Feeling good by H sa...

Veldig fine og praktiske ting du har sydd. Så moro at du skal være med på julemarked.
God helg! Hanne

Berit sa...

Kjempefin pinnemappe og fin pung til markørene. Ha en flott dag

Connie sa...

Såååå smart. hadde vært noe for meg. Mye rot i strikketøyet her.

ha en fin søndag.
Klem Connie