Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 12. november 2011

Bilder fra årets Hobbymesse i Greverudhallen!







Hobbymessen 2011.
For en super dag!!
Så mange hyggelige mennesker, nye og gamle kunder, og godt salg!
Mer kan en vel egentlig ikke ønske seg... :O)
I morgen er det en ny dag på Hobbymessen,
og jeg håper på en like god dag!
Fra kl.1100-1600.
Velkommen skal dere være!
(Ser at den hvite duken min er ganske krøllete, ikke noe å gjøre med det nå...men jeg får kanskje stryke den litt etter neste vask :O)

Nå skal jeg ta en velfortjent hvil!
:O)





13 kommentarer:

Anneli sa...

Så gøy å få se bilder Fredrikke! Kjempeglad på dine vegne, hærlig at du selger så det suser :)
(hadde ikke trodd noe annet, du lager jo bare vakre ting <3)
Ta deg en velfortjent hvil nå, så skal du se at morgendagen blir minst like bra!
Go klem fra meg :)

STEINKJERRINGA sa...

Jeg har blitt SÅ inspirert av deg, så nå har jeg jammen laget over 50 julekort og minst like mange pakkemerkelapper. Lykke til med salget i morgen!

Connie sa...

Woooow så mye fint.
Lykke til med salget i dag også. Morro at det går så bra.

Klem Connie

Strikkeheksen sa...

Hold da op så mange fine ting, du havde med til messe - det er imponerende hvad du får lavet :-)

PS: Er glad for de små punge med "strikkefår", men da det er gaver, kan de ikke sådan vises frem. Ha´ en god dag :-)

Christina sa...

Woww that looks so gorgeous and beautiful Fredrikke!
Hugs Kristel

Lappeline ♥ sa...

Jeg kunne gjerene tenke neg en tur på denne messen ....men det blir litt langt unna.....blir veldig inspirert av å se på bildene....mye fint

En fin søndag ønskes deg og lykke til
Klem fra Lappeline

Bente sa...

Flott stand.
Her var det mange fine ting.
Ynskjer deg lykke til med salget.

Tinas sa...

Kjempefin stand du hadde på messa:), og superbra med godt salg. Håper det har vært like bra idag:)

Kort og Søm sa...

Tusen takk :O)

Helgen har vært veldig bra,
klem Fredrikke

Pia sa...

wow så mange ting du havde med, så lækre farver og sikkert en dejlig dag
knus Pia

Anonym sa...

Forstår godt at du hadde mye salg.
Her var det mye fristende!
Nå fortjener du en hvil. Eller har du startet med nye kort, kanskje funnet fram symaskinen? ;-)

Hege-Annie Simonsen sa...

Guri, så produktiv du er! her har det blitt bare tull, etter at vi flytta til Harstad.. Liten tid til hobby og sånn, denne høsten!.. Får se om det bedrer seg, når man får flyttet igjen, og kommer på plass i ny heim, sånn etter hvert.

Ha ei god uke!
Klem, Hege

Siri sa...

Artig at det gikk så bra på messen! I dag skal jeg prøve meg.... klem Siri:-)