Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 11. november 2011

Voff, Voff!




Voff!
Denne uken har vi hatt besøk av hunden til mormor :O)
En søt liten hund, med masse sjarm!
Nå er det ca 12 år siden at jeg hadde egen hund...og jeg må si jeg savner det litt, det er koslig å komme hjem til en liten energi bunt som er super glad for å se deg,
hver eneste gang du kommer inn døren!
Kanskje det blir hund her i huset en gang,
men det blir ikke riktig ennå.

God helg!
:O)



4 kommentarer:

Hennes sa...

Ååå, for en søting :O)
Gøy med hund.
Fin helg til deg.
Klem Linda

Berit sa...

Nydelig liten hund. Ja det er koselig med hund. En som alltid er glad for å se deg, men det også et stort ansvar. Ha en flott aften

Kort og Søm sa...

Ja, mye ansvar med hund,
og mye kos! :O)

Mayen sa...

Fin hund. Håper det var suksess på messa;-) Bor litt langt unna for å stikke innom.. Fortsatt god helg, klem