Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 9. november 2011

Julehjerter!




Julehjerter!
Jeg har sydd flere stoffhjerter som jeg skal ha med meg på Hobbymessen i Greverudhallen nå til helgen. Har tidligere sydd flere i lin, med og uten tekst på, og de skal også være med til helgens messe.

Å ta bilder.
Høstmørket er her, ingen tvil om det...
Og når man itillegg er innhyllet i tåke hele dagen lang...ja, da blir bildene så som så...( i dag og i går har det riktignok vært deilig solskinn, men det hjalp ikke på bildene jeg skulle ta nå i ettermiddag.... :O)
Får håper på sol igjen i morgen, og ta nye bilder da!

Ha en fin kveld!
:O)


9 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

hjerter er alltid fint :-) Det er såå kjedelig med det dårlige fotolyset :-/ Har ikke alltid lyst til å vente til det er helg, og vi har litt dagslys...men det er likt for alle da :-P

Ha det godt - klem Siv

Misemor sa...

Fiiiiiiiiiint hjerte. Er virkelig i hjertehumør for tiden. De gjør meg glad! Lykke til på marked!
Klem ToneB

Hjertebank sa...

Bloggelys (eller mangel på det) er vel et velkjent fenomen på denne tiden ;) Men hjertet var fint det ;)

salige lavendel sa...

Er ikke så lett å ta bilder når man ikke har nok lys nei...blir ikke det samme med blitz! Du er flink til å sy hjerter =)

Hennes sa...

Som alltid, flotte ting du lager.

Ha en fin kveld.
Klem Linda

Lappeline ♥ sa...

så flott hjerte.....ikke lett å ta bilder nå...der er jo mørt når jeg går i bhg og mørkt når jeg kommer hjem...ikke lett med lyset da

Fin kveld til deg
Klem

Berit sa...

Flott hjerte. Ha en fin aften

Riet sa...

So gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Mayen sa...

Nusselige hjerter! Tida strekker ikkje helt til her, så æ trur alle juleGAVER blir sydd i romjula..Så mye som skal monteres til messer som begynne neste uke. Som vanlig koselig å være innom deg;-) Klem