Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 14. november 2011

En tag med Tim Holtz stempler.






En tag!
Takk for alle de hyggelige kommentarene på forrige innlegg!
Jeg hadde en super helg på Hobbymessen i Greverudhallen,
mange hyggelige mennesker, nye og gamle kunder og godt salg.
Mer enn det kan man jo egentlig ikke ønske seg :O)

Jeg har lekt med litt med Tim Holtz stemplene mine på en tag, har brukt litt Distress crackle paint på mannen med paraplyen, litt glitterlim og bling. Distress ink og bånd.

Ønsker dere alle en fin ettermiddag!
:O)




9 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Kjempe tøff...flinke du

Fin kveld til deg

Klem

LeKaQuilt sa...

Stilig! Imponert over alt du får til. Ha en fin og kreativ uke :o)

Lindas hobbyhjørne sa...

Blir jo bare så lekkert... kjempefint!
Så bra at det jeg bra med deg også på messa :)
Ha en fin kveld, klem.

STEINKJERRINGA sa...

I dag fikk jeg bestilling på tags, så nå må jeg til å lage noen flere. Tenker de må bli mer forseggjort enn de jeg har laget til meg selv. Her jeg bor har jeg ingen som inspirerer meg, derfor er det så godt å finne noen på nettet. Jeg er jo lærer i kunst og håndverk, bl.a., men det er ikke alltid det hjelper. Tagsene dine er bare så kule... Disse var helt spesielle.

Kort og Søm sa...

Takk for gode ord :O)

Connie sa...

Nydelig tag

Klem :)

Anne sa...

Stilig !
Så fin stand du hadde på messen :)
Ha en fin dag !

salige lavendel sa...

Kjempefin!!

Riet sa...

So gorgeous tag Fredrikke.

Hugs Riet.xx