Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 20. november 2011

Tag til en vinflaske!





Tags kan brukes til så mangt!
Jeg skulle gi bort en vinflaske, og tenkte at tagsene mine med Tim Holtz stempler, Distress ink, Clear Rock Candy-Stickles og TH tape ville bli fint hengende på flasken :O)
Nå tror jeg at jeg skal lage noen andre juletags til vinflasker jeg skal gi bort til jul. Lager også på bestilling om noen ønsker noen spesielt, kanskje med navn på!?
Det er bare å ta kontakt på mail.

I dag har storesøster bursdag, Hipp Hurra for tenåringen min...*smiler*....og det skal feires med hyggelig lunsj på Tårnhuset resturant.
Vi gleder oss, stedet kan absolutt anbefales, god mat og hyggelige service!
:O)

Ønsker dere alle en riktig fin søndag!


9 kommentarer:

Hilde sa...

Så fint! Vin er jo alltid kjekt å få, og med en slik fin tag på, blir det jo ekstra fint ;o)

Lappeline ♥ sa...

SÅ fin den var.....litt ekstra på en gave som er kjekk å få.
En fin søndag til deg

Klem fra meg til deg

Kort og Søm sa...

Takk!
Klem :O)

Anita Tørmoen sa...

Så stilig!

h.espe sa...

Herlig tags du har leget der!!! Fint å kunne pynte en vinflaske med en sånn :)

Ønsker deg en flott ny uke!

Klem fra Hildegunn

Riet sa...

So gorgeous tag Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Connie sa...

stilig vin tag.

Ha en fin kreativ uke.
Klem Connie

Dronninghuset sa...

HEI,
takk for hyggelig hilsen angående engelen jeg viste på bloggen i går. jeg selger jo slike engler;-))
du er fantastisk flink med hendene dine... følger bloggen din fast. masse fint du lager.
ha en fin uke
klem TOVE

Line sa...

En vinflaske er alltid populært både å gi bort og å få. Og med en sånn flott tag blir det jo en superfin gave.