Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 24. november 2011

Julekort!





Julekort!
Jeg liker den litt enkle og rene stilen, og her har jeg laget et julekort med de nye stemplene/dies fra Hero Arts. Tape fra Tim Holtz, snøkrystaller fra MS og Glossy Accent. Papiret jeg har brukt er fra Bazzill.

Hvordan ligger dere an med julegavene og julekortene? Hørte på P1 at dette var et meget aktuelt spørsmål oss kvinner i mellom i disse dager...*smiler*....
Målet mitt er å være ferdig med gavene til 1. desember, og så langt ligger jeg ganske godt an! Men når det kommer til julekortene er det litt verre...*ler*...må nok sette opp tempoet der gitt..!

Velkommen til nye følgere,
kjempe hyggelig at dere vil titte innom bloggen min!
God torsdag til dere alle sammen!
:O)



5 kommentarer:

Hennes sa...

Hei.

Å neida, her er vi ikke startet med gave styr enda, pleier gjøre det siste dagene før jul, ikke spør meg om hvorfor jeg ikke gjør det tidligere, har forsøkt i flere år, men jeg er en sånn i-siste-liten-dame, har sluttet å prøve meg på noe annet..

Fint kort :O)

Klem Linda

Connie sa...

Nydelig.
Elsker også denne stilen.
rent og pent.

Klem Connie

Snertne sneller og små nøster sa...

Veldig fine - jeg liker også godt denne stilen :-) Jeg har ikke begynt med kortene enda, men det er like før nå :-D Har kjøpt meg noe nytt stæsj som jeg gleder meg til å ta i bruk :-))

Ha en fin kveld - klem Siv

nicolet sa...

OOh this one is so amazing Fredrikke!
Hugs Nicolet

Kort og Søm sa...

Takk :O)
klem

Thank you,
hugs Fredrikke :O)