Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 7. november 2011

Orden i strikkepinnene!!





God morgen alle sammen!
Mandag morgen,
ny uke og nye muligheter...*smiler*....

Vil minne dere på at jeg står i Greverud hallen nå på lørdag og søndag, fra kl.11.00-16.00 begge dagene. Jeg har med meg gavelapper, kort av mange slag, noe julepynt, mapper av ulike salg og størrelser, små punger, klinex etuier , små gaveposer med pyntete fyrstikk esker og en god del annet!
Det er mange utstillere som kommer, så her skal det være noe for liten og stor!
Ta gjerne en tur innom, og velkommen skal dere være!

Strikkemapper!
Jeg har sydd to strikkemapper til en av mine kunder,
med dette supre stoffet.
Kjekt å holde orden på alle strikkepinnene sine!
Pris per stk; 250kr.
:O)

Ønsker dere alle en riktig fin mandag!!






9 kommentarer:

Tinas sa...

Herlig stoff som passer supergodt til strikkepinner:). Lykke til med salget i Greverudhallen.

Feeling good by H sa...

I dag har jeg bestilt navnbånd via din side. Gleder meg til å få dem i posten!

Mette sa...

Flott stoff! En slik mappe er bare sa kjekk a ha! Lykke til med salget!

Snertne sneller og små nøster sa...

Herlig stoff! :-)

Ha en fin dag - klem Siv

Connie sa...

Bare så stilig :)

Ha en fin kreativ uke.
Klem Connie

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Håper helgen blir bra!


Navnlappene er fine,
håper du blir fornøyd :O)

Guttemamma sa...

Kjempefin pinneveske, Fredrikke!!
Klem♥

Hilde sa...

Digger det stoffet ditt! Så utrolig passende :o)

Pia sa...

super nydeligt stof, herligt motiv

knus Pia