Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 30. november 2011

Toalettmappe i lin, med hank!





En bestilling!
Jeg har sydd en toalettmappe på bestilling til en av mine kunder.
Dessverre har jeg ikke noe bilde av hele toalettmappen.....for jeg klarte å slette bilde da jeg skulle få bilde fra kamera over til pc...utrolig dumt, men ingenting å gjøre noe med.
Så da viser jeg bildene som kom seg helskinnet inn på pc`en...*smiler*...
Mappen er sydd og foret med linstoff, og har et lag vatt imellom stofflagene. Praktisk med hank, sånn at den kan henges opp på en knagg eller dørhåndtak om ønskelig!
Pris; 300kr.
Solgt!
:O)

Adventskalender innpakking....kvelden er fullpakket...*ler*...i kveld skal jeg pakke inn nesten 100 kalendergaver. Jeg lager 4 kalendere i år, og selv om det er litt jobb er det veldig hyggelig! Barna har hjemmelagde kalendere, oldemor til barna har brodert kalendere til de to største, og når lillebror kom hadde oldemor blitt blind på det ene øyet. Noe som gjorde det for vanskelig å brodere kalender til han. Men vi har ordnet det på annet hvis, så han har han også...*smiler*...

Ønsker dere alle en fin kveld,
og tenk imorgen er det 1.desember!
:O)



5 kommentarer:

Siri sa...

Hei. Hadde selvfølgelig vært fint å se hele toalettmappa, men når det er sagt så vil jeg si at jeg liker vinklingen på bildene dine! Hilsen Siri

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Guttemamma sa...

Panduro!!
Toalettmappen ser nydelig ut!
Klem♥

Randi sa...

Ser ut som en fin toalettmappe. Smart med hank på :-)

Jeg er også nettopp ferdig med å pakke inn 96 kalenderpakker. Ungene klarte nesten ikke å få til å sove i kveld. Blir stas å våkne i morra tidlig med en kalender full av pakker :-)

Ha en fin adventstid :-)

Timotei sa...

Men disse nærbildene er jo fine de også! Lurt med hank :)
Guttene mine er så store, så i år ville de helst ha helt vanlig sjokoladekalender. Det er første gang jeg ikke sitter og pakker inn kalendergaver de siste dagene i november...