Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 10. november 2011

Bloggen min i bokform!







Dette var morro!
I dag kom postmannen med en pakke til meg :O)
Pakken inneholdt bloggen min i bokform!
Utrolig morro, og som en av dere sa i en kommentar er at man har jo ofte glemt alt man har laget, og det er så sant, så sant :O)
Det ble en ganske tykk bok på nesten 300 sider (!) og jeg må bare få si at jeg er kjempe fornøyd med boken. Jeg skal helt klart lage bok av de andre årene jeg har blogget også, det er en veldig fin dokumentasjon på alt man har laget.

God torsdag,
og takk for alle de fine kommentarene på stoffhjerte mitt i forrige innlegg!
Har noen av dere noen tips på sånne dagslyslamper? Det må jo være supert når det blir mørkere og mørkere ute, sånn at man ser det man lager :O)
Tror jeg skal ønske meg det til jul.
:O)


15 kommentarer:

Pia sa...

Hvor har du fået lavet bogen?

Siri sa...

Hei. Takk for nok en koselig kommentar! En sånn bok har jeg lyst på også (tenk om det skjer noe med bloggen min, da er det som om noe av meg blir borte, da..) Kunne du tenke deg å skrive et innlegg med litt info (event. info på mail)? Siri:-)

by BeaTell sa...

kjempelurt å gjøre dette. Har selv vært innom blog2print. Har du brukt det eller en annen plass?

Feeling good by H sa...

Så hyggelig med pakke posten;)Slik bok skal jeg sannelig bestille!

Barbros lille atelier sa...

Så utrolig gøy!!

Mette sa...

Er det ikke artig? Jeg bruker faktisk min bok for 2010 ganske ofte nar jeg skal se nar noe skjedde/finne en oppskrift etc. Jeg brukte Blog2print. Hvor fikk du din laget?

Vibekes lille ullne sa...

Så artig med bok, og så tykk den ble. Du har vært en flittig blogger tydeligvis :)

Som flere andre her, lurer jeg på hvor du har fått laget den?

h.espe sa...

Så utrolig herlig - en sånn bok skulle jeg gjerne hatt over bloggen min jeg også..! Må vel være ganske kostbart å lage en slik bok, eller??

Fin torsdag videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Hilde sa...

Kjempelurt! Jeg har også planer om å bestille meg en slik når året er omme. Kjekt å ha. Blir som en blanding av fotoalbum og minnebok :)

Snertne sneller og små nøster sa...

grattis med utgivelse av bok ;-) Jeg begynte å blogge i januar, så jeg har bestemt meg for å lage ei for hvert år :-D

Ha det godt - klem Siv

Misemor sa...

Gratulerer så mye med egen bok! Jeg har sett dette hos en annen blogger også, det er jo så genialt! Morsomt å bla i, tenker jeg.
Klem ToneB

Bente sa...

Kjempesmart!Flott bok.
Denne kjem du nok til å ha stor glede av.

Connie sa...

Sååååå kult.

Kjempesmart.
Ha en fin helg.
Klem Connie

Kort og Søm sa...

Hei alle sammen :O)
Bloggboken min har jeg bestilt hos
sharedbook.com

God helg :O)
klem

FIOLINESBLOG sa...

Heisann:) nettop bestillt meg en sånn bok jeg også,takk for inspirasjonen:) Kanskje sees vi på messe i helgen:)
fiolineklem