Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 25. november 2011

Kluter strikket på bestilling!






Hjemmestrikkede kluter er best!
Jeg liker så godt de hjemmestrikkede klutene, og nå har jeg strikket to kluter til en kunde. Strikker de på bestilling, så det er bare å maile meg om du ønsker å bestille.

T-skjorte teppe ble overlevert til en meget fornøyd kunde i går...*smiler*....det var veldig hyggelig! Hun var så fornøyd at hun bestilte et nytt t-skjorte teppe!! Så nå skal jeg bare gjøre ferdig litt juleting, så begynner jeg på teppet etter det!

Ønsker bloggvenner, nye og gamle kunder og alle dere andre som titter innom bloggen min i dag en riktig god helg!
:O)



5 kommentarer:

Julie sa...

Så flittig du er altså..:o)

Du kan umulig få tid til annet enn å produsere herlige hjemmelagede "ting og tang".. :o)

IMPONERT !! :O)

Er innom deg hver eneste dag og titter.. :o)

Ha en fin dag ..(inne i varmen, mens Berit herjer utenfor vinduene)..

Husmora Torunn Husbyn sa...

Du er så flink atte! :-)) Hjemmestrikkede kluter er aller best! Skjønner godt at kundene dine blir fornøyde :-)
Ønsker deg en strålende fin helg! Klem :-))

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Hyggelig at dere titter innom bloggen min.
Klem :O)

Connie sa...

Enig med deg.
Disse er fine og deilige å bruke.

Ha en fin helg.
Klem Connie

Pia sa...

ej hvor har du lavet mange fine ting siden jeg sidst besøgte dig , har så travlt med renovering af vores kolonihavehus så tiden er lidt trang til scrap og blogrundfart
knus Pia