Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 2. november 2011

Ny 4-pakke med småkort!







Hei alle sammen!
Dagene fyker fort avsted...og jeg har vært opptatt med å fylle på lageret med småkort. Det var sørgelig tomt etter sist markedsdag.... :O)
Nå har jeg laget noen litt vinterlige, fine til å stikke innunder gavebåndet på en gave, eller sammen med en blomsterbukett!
Jeg lager også flere småkort beregnet til gutter, de kommer etterhvert her og i Epla butikken min.

Jeg har bestilt bloggbok, for bloggen min i året 2010.
Gleder meg veldig til den kommer...*smiler*....blir morro å se bloggen sin i bokform!!

Ønsker dere alle en fin onsdagsettermiddag!
:O)



14 kommentarer:

Feeling good by H sa...

Jammen er du produktiv om dagen!
Brunt er en fin farge.

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fine.....kreativ er du
Fin kveld til deg

Klem

Elizabeth Allan sa...

Love your blog filled with gorgeous and beautiful projects!

nicolet sa...

Wonderful Frederikke!
Hugs Nicolet

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Klem


Thank you! :O)


Tanks Nicolet,
hugs Fredrikke

Anette sa...

Kjempeflotte småkort! Nydelig mønsterark du har brukt!
Ble nysgjerrig - hva er en bloggbok?
--klem--

Misemor sa...

Så spennende med bloggbok da. =)
Og takk for tips om stofflapper.
Klem ToneB

Kort og Søm sa...

Bloggbok er å få trykket en tidsperiode av bloggen din i bokform.
Tenker dette vil være et supert oppslagsverk for alle ideene mine... :O)
Husker jo ikke alt, også er jeg veldig glad i bøker. Så jeg gleder meg som et barn til julaften...*smiler*...
klem :O)

Riet sa...

What a gorgeous cards.

Hugs Riet.xx

Mayen sa...

Skal også lage bok etterhvert, sikkert over jul;-) Skal du bestille fra BlogToPrint? Klem

Connie sa...

Her går det unna om dagen. Mange fine kort.
Så spennende med blogg bok. kan jeg spørre om hvor dyr den er???

Klem Connie

Velkommen til min kreative verden sa...

Hei Fredrikke

Jeg husker igjen dine pepperkakeformer når jeg så de inne på bloggen din nå. Du skulle reist til Las Vegas. Det var der jeg fant dem: ) De hadde stort utvalg kan du tro. Alt er stort der borte.

Jeg håper jeg kan invitere deg på tiarakake en dag, he-he

Hilsen Gitte

Solveig sa...

Du er bare så flittig! Enkle og veldig koselig kort! Sånt har jeg sansen for;o))

Ønsker deg en fin kveld, min venn;o))

Klem fra Solveig

Randi sa...

Jøssenam!! såå flotte kort!:-) du er virkelig flink! :-)