Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 5. november 2011

Det ser ikke ut til at jeg er helt ferdig ennå... :O)






Tags!
Nei, jeg er vist ikke helt ferdig med jule tagsene mine ennå...*smiler*....de er veldig morro å lage, ingen tvil om det! Er ikke denne snømannen bare helt super!? :O)
Har jeg også laget andre tags, med Tim Holtz stemplene mine.
Fine, fine stempler fra den kanten.
De skal jeg vise dere en annen dag!

Ønsker dere alle en riktig god lørdagskveld!
:O)



11 kommentarer:

Siri sa...

Så søte kort du lager! Jeg har også prøvd meg, men det ble ikke den helt store spruten over det.. Får visst holde meg til søm og strikkepinner. Hilsen Siri:-)

Snertne sneller og små nøster sa...

Herlig! Det er ikke mer å si om den :-)

Fortsatt god helg - klem Siv

Connie sa...

Nydelig:)

Klem

Lisbet sa...

Stilige tagger, og morsom snømann:-)
Har du hatt noe i glitterlimet du har brukt til slutt?

HA en flott søndag, gråvær så perfekt for innekos.
Klem

Kort og Søm sa...

Takk,
klem :O)

Siri, du er veldig flink med strikkepinnenen :O)


Lisbet;
Jeg har brukt glitterlimet Stickles, Star Dust.
Det glitrer ganske så fint!
God kreativ søndag,
klem :O)

Vibekes lille ullne sa...

Herlig snømann! Skjønner godt at det er moro å lage tags! :)

Riet sa...

So gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.xx

duBedåre sa...

Så søte og naive snømenn!

Du er altså så produktiv at jeg blir veldig imponert! Noe nytt her på bloggen nesten hver gang jeg blunker! (o:

Anita Tørmoen sa...

Noe så herlig!

Unknown sa...

Kjempesøte - og med dei vakre snøfnugga :)
Ha ein fin dag :)
Klem, KristiN

Kort og Søm sa...

Thank you Riet!
Hugs Fredrikke :O)

Takk :O)