Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 24. november 2011

Julekort!






Julekort!
Jeg liker forsatt den litt enkle og rene stilen, og her har jeg laget et julekort til med de nye stemplene/dies fra Hero Arts. Tape fra Tim Holtz, snøkrystaller fra MS og Glossy. Papiret jeg har brukt er fra Bazzill. Pluss knapper fra skuffen, og glitterlim i gull!

I morgen er det bursdagsfeiring her, så jeg må nok rydde og vaske litt i kveld...... og kanskje det blir et julekort eller to iløpet av kvelden...*smiler*...

I kveld blir også t-skjorte teppet hentet,
jeg gleder meg til å levere det til kunden!!

God kveld!
:O)



5 kommentarer:

Pia sa...

wow hvor har du lavet mange nydelige sager siden jeg sidst var på besøg flotte og stillige julekort og gavelapper
knus Pia

Bente sa...

Her er produksjonen på topp.
Så mange flotte julekort og gavelappar du har laga, kjempeflink er du.

Berit sa...

flott julekort.

Maria Isabel sa...

Kommer i julestemning av alle julekortene og merkelappene :) Kjempefine :)

Riet sa...

What a gorgeous card Fredrikke.

Hugs Riet.xx