Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 8. november 2011

Små kort med hjerter og litt glitter!






Hjerte-små kort!
I går laget jeg en pakke med små hjerte kort.
Jeg har brukt en embossing folder fra Cuttlebug. Så har jeg pyntet med fint glitterlim :O)
Jeg la ut en pakke med disse i Epla butikken min i går, og dro på et møte. Og da jeg kom tilbake igjen hadde hjerte-små kortene blitt solgt, det var hyggelig at de falt i smak...*smiler*...
Så nå lager jeg flere, som jeg skal ha med meg til messen i Greverudhallen i helgen, og noen blir lagt ut i Epla butikken min.

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene i forrige innlegg!

I dag skinner solen, ingen tåke i dag...og når sant skal sies er det igrunnen ganske deilig...*smiler*...

God tirsdag!
:O)



8 kommentarer:

salige lavendel sa...

De var skjønne da! Gøy når man får solgt det man arbeider med.

Rosetrend sa...

Definitivt et kort etter min smak :)

Gøy å se hvordan du lager dine strikkepinnemapper!

Ha en finfin dag :)

Mayen sa...

Ryktene sier at sola skal skinne her imorra;-) Det må være du som fikser slikt med de søte kortene dine!!!Klem

Christina sa...

Woww that is absolutely gorgeous Fredrikke! Love it so clean!
Hugs Kristel

Gunn-Hege sa...

Så enkelt, men dog så lekkert!!!!

Kort og Søm sa...

:O)

Riet sa...

What a gorgeous card Fredrikke.


Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Verkligen jättefina kort.