Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 22. november 2011

6 forskjellige små gavelapper.









Gavelapper!
Jeg kom fram til at jeg trengte noen gavelapper selv også, og da jeg lagde disse tenkte jeg at jeg lager noen til Epla butikken min også... *smiler*...
Disse har jeg laget med kartong fra Bazzill, TH tape, MS punch, Stempler og dies fra Hero Arts (fine ikkesant!? :O) og Stickles gull glitterlim!
Jeg liker å pakke inn julegavene mine i naturfarget gavepapir, så disse gavelappene vil passe veldig god tenker jeg :O)

Ønsker dere alle en riktig fin tirsdag!
:O)



6 kommentarer:

ide-puffen sa...

Heia hopp.
Typisk meg også å lage opp bare ting som selges eller gies bort også. Nå har jeg verken kranser, ugler, engler, stofftrær eller annet som gikk på messen. Skal pjuske med ting til meg selv denne uken. Bra du lager til deg selv.

Fin tid nå synes jeg, men kan fort bli litt stresset når det er så kort tid igjen til jul og bloggere er ferdig med pynting TIL ADVENT?. Jeg pleier ikke være ferdig til advent altså. Det er da jeg begynner.
Ha det toppers
Klem klem

Lindas hobbyhjørne sa...

Så kjempefine de er ! Må få laget noen jeg også... hvis jeg rekker :))
Ha en fin kveld, klem.

Connie sa...

lekkert :O)

Kllem Connie

Kort og Søm sa...

Takk,
klem :O)

Ide-puffen;
ja, man må jo beholde noe selv også, du hadde laget så mye fint! :O)
Klemklem

Riet sa...

So gorgeous Fredrikke.

Hugs Riet.xx

Boselade sa...

Meget fine kort du laver !