Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 6. januar 2011

Apestreker... :O)





Stor toalettmappe, bleiepose eller kanskje ha leker i...?
Denne store oppevaringsmappen kan brukes til så mangt...*smiler*... Hadde jeg hatt så små barn selv så ville jeg ha brukt den til bleier når vi skulle ut på tur! Men jeg har ikke bleiebarn lenger, så denne legger jeg ut for salg :O)
Jeg har foret den med dette super søte bomullstoffet. Jeg klippet ut en ape av det fine stoffet og har sydd den forran på linstoffet.
Når jeg syr på stoff sånn og rufser opp kantene, så har jeg applikasjonsfliselin på deler av stoffbiten og lar det være igjen en kant som kan rufses opp. Så syr jeg rundt kanten litt innpå stoffet. Så det er ingen fare med at pynten skal rufse seg helt opp og bli borte...*ler*....
Målbåndet er forsatt vekk, med jeg fant frem tommerstokken og den fungerer like bra som et målebånd :O)
Mål; 23,5cm*17cm*4,5cm.
Stoff; lin, bomull og et lag platevatt mellom stofflagene.
Vask; 30 grader, ikke tørketrommel.
Pris; 250kr. Pluss porto.
Solgt!
Ønsker alle som er innom bloggen min en riktig fin dag!
:O)

18 kommentarer:

(eddas) sa...

Så koselig det var....
Huff symaskinen jag hadde viste seg og bare sy bakover og ikke fremover...da er det bare og jakte på en ny en:)
ha en kos dag
kelmklem

Kort og Søm sa...

Uff da..ja, man må jo kunne sy fremover også...*smiler*..
Klem :O)

Hanne sa...

Utrolig søtt stoff du har brukt:)

Du er så kreativ:)

Klem.

Lindas hobbyhjørne sa...

Så festlig den ble :)
Ha en fin dag.

Hege sa...

Kjempefin - du er bare utrolig produktiv!:-D
Ha en fin dag,
klem Hege.

-Sanna- sa...

Denne var stilig da...
Og jeg kan fremdeles underskrive på at disse mappene dine er utrolig anvendbare og gode.
Kanskje du har lagt målbåndet på badet, etter å ha målt livvidden etter julematen ???? :))

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen! :O)


Sanna;
Nei, det har jeg ikke gjort...*ler*...
Måler ikke, kjenner det på buksen gitt...godt jeg har begynt med litt trening igjen :O)

Takk for godt reklame! :O)

Hjertebank sa...

hehe, så kul!

Aleisa Ribalta sa...

Så smart du är!!!, Älskar fina saker av duktiga Fredde!

Anita Tørmoen sa...

Flott apemotiv på den nye oppbevaringspungen.

Stine sa...

Tommestokk er BRA ;) Jeg måtte også ty til den her før jul for å greie å lage lappeteppe :p Men det kan også skyldes amatørmessighet hehe.. Søte apestreker :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Så fin den ble :-) Og så er du så flink til å foreslå hva det forskjellige kan brukes til :-D

Ha det godt - klem Siv

skipperfrua sa...

Hei! så flink du er og lager masse fine ting.
Velkommen som følger hos meg, jeg har ikke så mange, så jeg blir superglad når jeg får en ny. klem

Inger Harding sa...

Denne er jo bare kjempefin og skikkelig kul også!!!
Du lager såååå mye flott!! :)
Ha en fin kveld.

♥ klem, Inger

Karoline sa...

Hei! Godt nyttår forresten :)
Så flott "mappe" Nydelig syntes jeg.. hmmm tenke tenke.. hihi

Klem KAROLINEMOR!

Pia sa...

wow så sød ser den ud
knus Pia

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen!
Klem :O)

Hege-Annie Simonsen sa...

Så gøyalt motiv!
Fine ting du lager - sier det igjen og igjen! ;) Skulle ønske syferdighetene mine var like gode som dine! :)

Du, ang. rammelim; hva trenger man til å gjøre slikt? Send meg gjerne en mail; hegeas@gmail.com - jeg har ikke sjekka på fb hva du svarte meg der!..

Ha ei god helg, når den kommer!
Klem, Hege