Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 30. januar 2011

Bokstav vimpel!


Bokstav vimpel i lilla!
Denne har jeg sydd på bestilling til en kunde, jeg har aldri sydd disse i lilla før. Og om jeg får si det selv, så syns jeg dette ble en veldig fin vimpel. Lilla er en finfin farge, som jeg syr alt for lite av...*smiler*....så det kommer nok mer i lilla om ikke så lenge!
Bokstavene er sydd på silkebånd, og forran og etter siste bokstav er det 1/2 meter bånd til oppheng. Noen henger de på veggen, andre i vinduet...begge deler er fint!
Håper kunden blir fornøyd!
Jeg tar 55kr per bokstav.
Pluss 18kr i porto.
Pris for denne; 330kr.
(pluss porto)
Solgt!
Håper alle har hatt en fin helg!
Vi har vært på familiebesøk og har hatt venne/familiebesøk her hjemme. Veldig hyggelig...*smiler*...
Datteren i huset har laget sjokolade fondant...nam,nam...det kan hun får gjøre en annen gang også..*smiler*...
:O)

11 kommentarer:

Veronica sa...

Flott!! Imponerende arbeid synes jeg!:)

Anita Tørmoen sa...

Så koselig med navnevimpel:)

nicolet sa...

oooh wow beatiful!!
Hugs Nicolet

Timotei sa...

Det ble så lekkert med de lilla bokstavene mot den hvite veggen! Jeg synes også at lilla er en helt nydelig farge, likevel har jeg svært få lilla stoffer.
Navnevimplene dine er alltid så fine!

Bare Beppe sa...

Kjempefin ble den :) Klem Beppe

Black Iris sa...

Så jättefin vimpel du gjort.

Kram Maidi

Kort og Søm sa...

Thank you,
hugs Fredrikke :O)


Takk :O)
klem Fredrikke

Barbros lille atelier sa...

Utrolig skjønn! Nydelig farge!

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin vimpel...nydelig farger
Ha en kreativ kveld

Klem til deg

ide-puffen sa...

Sjokoladefondant er en av mine favorittdesserter. Ikke så enkel heller den :)
Satt nettopp her og tenkte på at det er 29dager til mars. Joohoo så deilig å tenke på. Da kan man jo sitte litt ute å nyte den klare vårsolen da.
Ha en kreativ uke du flinke skredder.
Klem fra meg

Bestemor Drillo sa...

Dette var flott, mye arbeid !
Lekkert!
Ha en fin uke!