Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 13. januar 2011

Rosa, gult og grønt!





Kluter!
Jeg har fått flere bestillinger på kluter,
så jeg strikker...*smiler*...
Det er snart på tide å kjøpe inn mer garn, og nå sitter jeg her med fargekartet og lurer på hvilke farger jeg skal velge.
Har dere noen favorittfarger på strikkede kluter??
Lurer litt på lilla...*smiler*...
Jeg får en venninne på besøk i dag, det blir hyggelig.
Hjemmelaget suppe står på menyen,
og brødet står til heving.
Ha en fin fredag!
:O)

20 kommentarer:

Karoline sa...

Jeg syntes du skal lage noen i lyseblå jeg:)

Klem KAROLINEMOR!

Lotta sa...

LIKÆR!!!

Beklager seint svar.
Mye enveiskommunikasjon fra denne kanten....

Tavlen i nyeste innlegget er fra Akademica bokhandel på Bislett. Den lille tavlen på klessakpet til Noah er fra Dorothea Vinterbro.
Mulig monicas interiør har? Og så på Lille due her i Drøbak før jul. Jeg skal holde øynene åpne:)

Klemmer

Lappeline ♥ sa...

Flotte farger og du er flink....jeg har ikke tålmodighet til å strikke kluter...vet ikke hvorfor

Ha en kreativ dag

Klem

Kort og Søm sa...

Lyseblått var en god ide :O)
Klem

Lotta;
takk, jeg skal ta en titt hos Monicas interiør :O)
Klem

Anita Tørmoen sa...

Kluter får vi aldri nok av:) Sitter selv og lager opp nye.

Lindas hobbyhjørne sa...

Føre du skrev lilla... så tenkte jeg lilla :) Men så elsker jeg lilla da.
Høres ut som en koslig dag :)
Ha en riktig fin dag.

(eddas) sa...

Flotte kluter..du bruker bomulsgarn??
Støvrosa og lavendelgrå er lekkert synes jeg:)
ha en fin fin dag
klemklem

Mayen sa...

Lilla! Kjøpte både mintgrønn og lilla her om dagen, så det blir mine klutfarger denne måneden:0)

Eirin Bjørnstad sa...

Turkis! Helt klart, turkis. ;-)
Flinke du!
Alt godt fra Eirin

Lisbet sa...

Flotte farger du har strikket klutene i.
Jeg er veldig svak for lilla, så synes du skal gå for det.

Ønsker deg og dine en riktig god helg Fredrikke.
Håper suppa og brødet blir godt:-)

Anita fra hjerterommet sa...

Har aldri forsøkt meg på kluter jeg, men mulig det er kjekt å strikke?? Lavendel farge høres jo legget ut da med evnt en dus grå heklet kant rundt??

Randi sa...

Friske farger på klutene. Herlig. Greit med kluter med farger på for da vises ikke de flekkene som ikke går av i vasken så lett :-)

God helg!

Klem

Kort og Søm sa...

Takk alle sammen! :O)

Ja, jeg bruker bomullsgarn som kan vaskes på 60 grader, Petunia.

God helg,
klem Fredrikke :O)

Gunilla Wahlsten Design sa...

Åh, jag blir så sugen på att sticka när jag ser dina fina bilder.

Snertne sneller og små nøster sa...

Lilla og plommenyanser er nydelig da :-) Nå har jeg den siste tida hekla tuer jeg, men nå fikk jeg sannelig lyst til å strikke noen igjen :-D

Ha ei riktig god helg, Fredrikke - klem Siv

Gry-Heidi sa...

Nydelige farger dette her :) Jeg var og kjøpte meg garn i går, har et par hekleprosjekter på gang :o) Det er jo så mye lekkert å velge i, både av farger og garntype så jeg brukte jo en halv evighet på å bestemme meg *lol*
Ha en koselig kveld !

Klemmer :o)

ide-puffen sa...

Herlig. Jeg personlig liker alltid blått og hvitt på kjøkkenet. Flere blåtoner og noe over i lysturkis.
God helg til deg fra meg.
Klem

Rosetrend sa...

Litt mer sarte farger er generelt min favoritt, også når det gjelder kluter :o)

Margrethe sa...

Turkis og lilla er fargeforslag fra meg. Elsker den kombinasjonen:) Ellers er jo eple/vårgrønn alltid fint. Lykke til videre med strikkingen, og ha en fin helg :)

Margrethe sa...

Turkis og lilla er fargeforslag fra meg. Elsker den kombinasjonen:) Ellers er jo eple/vårgrønn alltid fint. Lykke til videre med strikkingen, og ha en fin helg :)