Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 24. januar 2011

God morgen! :O)





En ugle!
En litt rufset ugle på en sminkepung, eller en pung du kan bruke til I-pod & ledninger, mobil, litt toalettsaker, nøkkler (om du har mange :O) eller andre ting du vil ha samlet på et sted!
Foret med stoffet som denne uglen er klippet ut av,
glemte helt å ta bilde!
Mål; 16,5cm*14cm*3cm.
Pris; 150kr.
Solgt!
Jeg liker dette litt rufsete uttrykket...tenker på en liten kjole med litt rufs...*smiler*..vi får se hva dagen bringer!
Velkommen til nye følgere av bloggen min,
veldig hyggelig at dere vil titte innom her :O)
God tirsdag til dere alle!
:O)

14 kommentarer:

Tovepia sa...

God morgen til deg også! Sannelig er du oppe i rett tid:)
Ble kjempefint med en slik applikasjon på pungen!
Jeg iler til jobb, ha en god dag, klem fra meg;)

(eddas) sa...

Kjempefin..jeg og liker det litt rufsete utrykket:)
Ha en fin og produktiv dag...
klemklem

Lindas hobbyhjørne sa...

Så søt den er, liker så godt den nydelige ugla :)
Ha en god dag, klem.

Anette Willemine sa...

Rufsete ugler er søte! Denne spesielt. :)

Ønsker deg en superfin tirsdag, Fredrikke (elsker navnet ditt forresten).

Klem,
Anette Willemine

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Klem

-Sanna- sa...

Den var kjempefin.
Veldig søt ugle.
Og den lunchen din under her så utrolig god ut. Skal prøves.....

ide-puffen sa...

God morgen til deg på en tirsdagsmorgen også.
Må si jeg er svak for ugler. Denne var kjempefin. Søtt stoff.
Her kommer solen opp med klar blå himmel. Nesten magisk da det har regnet i flere uker. Må ut å lufte meg og kanskje kamera i dag.
Topper sømdag
Klem klem

Pia sa...

Jeg er ret vild med pungen - kan godt lide den "rå" søm som uglen er syet på med.

Vibekes lille ullne sa...

Kjempefin, jeg liker så godt ugler! Jeg bruker fortsatt den pungen jeg vant kjempemye. Den har vært med på ferie med ipod og hodetelefoner. Helt perfekt! :)

Kort og Søm sa...

Det var hyggelig å høre! :O)

Tingelingeling sa...

Så fin! Ugler og lin - en uslåelig kombinasjon. Du er som alltid veldig produktiv. Jeg rekker ikke alltid å skrive så mye, men du skal vite at bloggen din er hyggelig og inspirerende! Klem og ha det fint så lenge.

Anita Tørmoen sa...

Kjempefint uglemotiv:)

Mayen sa...

God morgen(senere på dagen).. Kor deilig det må være å få unna kreative ting også på morgenen, her går det i hundre på det tidspunktet! Men imorra skal æ være hjemme og forhåpentligvis være kreativ:-) Flott ugle, ålreit dyr det! klemz

Anneli sa...

Åhh.. så fin denne var <3
Jeg har en datter som er sånn passe "uglegal" ;) hihi
Men de er jo søte da.
Klem <3