Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 12. januar 2011

Ja, her kommer det enda en smekke...*smiler*...og litt snakk om reklame!




Sikklesmekke og reklame!
Jeg hadde ikke mange sikklesmekker igjen på lager nå etter julen. Så nå syr jeg flere, smekke på smekke blir klippet og sydd ferdige...*ler*...men jeg tror kanskje ikke jeg skal blogge om alle sammen. Det kan jo bli litt kjedelig med bare smekker...eller hva tror dere!? :O)
I går bestilte jeg brosjyrer til mitt firma, rett og slett reklame for meg selv. Gleder meg til de blir ferdige, og jeg får holde resultatet i hånden...*smiler*..
I følge en artikkel jeg har lest er vi kvinner som driver firma dårlig på å reklamere for oss selv, vi bruker vist alt for lite penger på reklame.
Man må vist bruke penger, for å tjene penger.
Og jeg må bare si at jeg følte med meget truffet...har ikke brukt en krone på reklame ennå. Men nå blir det en forandring på det...*smiler*...vi snakker ikke om svære reklamebudsjett altså...men jeg ser verdien i å bruke litt penger på å nå ut til nye kundegrupper.
Også må jeg bare få si tusen takk til alle de kundene mine som har anbefalt meg til andre, det setter jeg stor pris på!
Så mens jeg gleder meg til at reklame materialet kommer, skal jeg gjøre det jeg liker best...nemlig å sy og være kreativ!
Ha en god kveld!
:O)

5 kommentarer:

-Sanna- sa...

Smekkene dine er kjempefine.
Blir ikke lei de.
Flott at du skal reklamere litt for deg selv. "Heaven helps the man who help himself." Og så bytter vi bare ut noen små ord!!!

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Ja, du har et poeng der...*smiler*...

Anita Tørmoen sa...

Reklame er nok lurt:)

Siri sa...

Hei. Reklame hjelper, ja. Jeg har vært inne og sett på de fine tingene du lager, og la deg likegodt inn som en av mine favoritter. Jeg selv er fersk blogger, og virrer rundt. Vet ikke om jeg skal finkjemme blogger eller sitte ved symaskina. Blir rett og slett voldsomt inspirert! Det blir å go imellom! Hilsen Siri:-)

Grethe sa...

Så nydelig smekker du lager :0)