Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 18. januar 2011

Flere smekker!


Flere smekker... :O)
Jeg syr smekker!
Om en stund skal jeg avgårde å selge mine produkter igjen, og er det noe jeg har solgt godt av så er det disse sikklesmekkene mine.
Så lageret må fylles opp igjen...*smiler*...bunkene begynner å bli større etter noen økter ved symaskinen.
Tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene jeg får her på bloggen!
Nå begynner ettermiddagens gjøremål for min del, henting av barn, lage middag, og alt det andre familielivet fører med seg...*smiler*..
Ha en fin ettermiddag!
:O)

7 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Flott stoff - og smekke:)

Randi sa...

Fine!!

Her har omgasngsyka kommet i hus så tiden går med på å vaske dyner, puter, sengeklær ol:-(

Ha en fin ettermiddag!

Kort og Søm sa...

Ulla-Bella;
Takk :O)

Randi;
Uff da...det er noe herk :O(
Det var hos oss i romjulen.
Man får trøste seg med at det går over.. :O)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så søte de er :)
Ha en forsatt fin dag, klem.

Snertne sneller og små nøster sa...

Ååå, stoffet der likte jeg godt :-)

Ha det godt - klem Siv

Monica Therese sa...

Liker veldig godt alle smekkene dine,og det meste annet du lager ;)

Kort og Søm sa...

Det var hyggelig sagt!
Takk :O)