Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 13. januar 2011

Krabbeteppe/babyteppe.




Baksiden er myk fleece!
:O)



Babyteppe!
Noen av dere husker kanskje at jeg begynte på dette teppe før jeg flyttet, men jeg jeg ble ikke ferdig, så jeg gjorde det ferdig i går...*smiler*...
Om ikke så lenge skal vi i dåp, og jeg har laget meg en liten tradisjon med å gi lappetepper til dåpsbarna i familien. Det syns jeg er hyggelig...*smiler*...
Dette teppe skal min søster også være med på å gi, det litt rester igjen av noe av stoffet, så kanksje jeg syr noe mer vi kan gi bort sammen med teppe!? Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal sy, men bilde kommer etterhvert :O)
Før jul solgte jeg et babyteppe med ullstoff på baksiden, og det skal jeg jammen gjøre med flere tepper, for det ble varmt og godt! Men nå hadde jeg rose fleece i hus, så på dette teppe ble det ikke ull, men fleece.
Det er torsdag allerede, syns uken går fort...*smiler*..
I går var jeg på Ikea, og kom hjem med litt nytt stoff og noen andre småting. Har fåttt bestilling på en liten kjole i det ene Ikea stoffet, så det kommer siden...*smiler*...
God torsdag!
:O)

12 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Thank you so mutch Kim!
Hugs Fredrikke :O)

SiriR sa...

For et nydelig teppe! Blir sikkert en glad liten baby som får bruke det:)

Magdalena sa...

søtt teppe...
du er så flink..


takk for fin hilsen...

klem,magny

Lindas hobbyhjørne sa...

Det var et nydelig babyteppe :)
Ha en fin dag, klem.

Margrethe sa...

Pent:)

Pia sa...

woow så sødt baby tæppe så smukt lavet i søde materialer
Du må have en god aften
knus Pia

AlottesVerden sa...

Så flink du er...helt fantastisk fint teppe:)

Ann-Charlotte

Tovepia sa...

Nydelig teppe!..og så godt at det har to sider!
Flott dåpsgave dette!
Kos deg med en sjokoladebit i ny og ne...det gjør jeg også:)
Klem fra meg;)

Nita sa...

Kjempe fint babyteppe!! har ett lignende prosjekt i tankene så godt å se at fleece fungerer og å få noen fine tips her ;o)

Ha enfin dåp når den tid kommer ;o)

Mette sa...

Lekkert og koselig teppe!
Flinkisen!

ha en fin kveld
klem mette

Lappeline ♥ sa...

Så flott det var og med fleece på baksiden blir det deiligt

Spennende med barnekjole holder på med en selv

Ha en fin ukeslutt

Klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Så flott et teppe til jentebaby!!
Du er effektiv, nå om dagen!! Så bra!! :)

God helg til deg og dine!
Klem