Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 11. januar 2011

Hjerte med brodert tekst.




Lyseblått stoffhjerte!
Dette hjerte har jeg laget på bestilling til en kunde, jeg syns disse hjertene er kjempe koslige å sy. Syr også disse i andre farger om ønskelig, og med den teksten du måtte ønske!
De er også fine i lin, ifjor sydde jeg et lin hjerte med teksten "Bath" som kunden skulle henge på baderomsdøren. Det ble fint :O)
Lengde inkludert oppheng er ca 23cm.
Pris; 150kr.
:O)

8 kommentarer:

Karoline sa...

Så fiiint det ble Fredrikke! :)
Nå gleder jeg meg til det kommer i posten :)
Ha en flott tirsdag :)

Klem KAROLINEMOR!

Anita Tørmoen sa...

Så koselig hjerte:)

Kort og Søm sa...

Takk!
Så bra du gleder deg...*smiler*..
Klem :O)

Snertne sneller og små nøster sa...

Så yndig det ble :-)

I dag har eldstetøtta bursdag, og fikk kortet i posten i dag - hun syns det var kjempefint OG helt henne :-D

Ha en fin kveld - klem Siv

Kort og Søm sa...

Så bra...*smiler*..
Klem :O)

Pia sa...

så fint hjerte

Gurimalla sa...

Kjempefint hjerte!

May-Bente sa...

Så koselig lite hjerte!
Flott stoff:=)

Klem fra meg:))