Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 22. januar 2011

Myk bukse i str 80.






Bukse!
Denne buksen sydde jeg til samme kunde som skulle se på buksen i forrige innlegg. (Buksen i forrige innlegg blir lagt ut for salg, siden kunden syns den var vel fargerik..*ler*...)
Hun ville også ha en i brun, en som er mer baggy i modellen.
(Bilde av den kommer i morgen :O)
Denne sorte buksen er ikke veldig baggy.
Høy linning som kan brettes ned eller opp, alt etter som. Jeg syns det er praktisk med høy linning!
Men den er helt klart myk og god for et lite barnehagebarn...*smiler*...
Stoff; Chenille fra Stoff&Stil.
Str; 80.
Modell; Ikke baggy.
Pris; 250kr.
Solgt!
:O)


3 kommentarer:

Anneli sa...

Takk for koselig kommentar Fredrikke :)
Du er så flink med symaskinen og tryller frem det ene etter det andre! Jeg er nokså uerfaren, men syns jo det er gøy ;) Jeg har nettopp prøvd å sy meg min første kjole.. Kanskje jeg viser den frem?
Ha en fin søndag!
Anneliklem til deg :)

Kort og Søm sa...

Takk :O)
Jeg syns du skal vise frem kjolen din, hadde vært gøy å se.
Klem Fredrikke :O)

Randi sa...

Ser ut som en deilig bukse. Perfekt å bevege seg i for "småttiser".

Ha en fin søndag!