Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 1. januar 2011

Sminkepunger med røde hjerter...*smiler*...


Nr.1
Sminkepung.
150,-
Solgt!

Nr.2
Sminkepung.
150,-



Nr.3
Sminkepung.
150,-
Solgt!
..............................................................


Sminkepunger!
En kunde har bestilt sminkepung i lin med et rufsete rødt hjerte. Jeg lagde likesågodt tre stykker, så hun hadde noen å velge mellom...*smiler*...
Disse er foret med linstoff.
Jeg kan ikke finne igjen målbåndet mitt, med str er ganske lik de andre sminkepungene jeg har sydd tidligere.
(kan variere litt da :O)
Vask; 30 grader, ikke tørketrommel.
Pris per stk; 150,-
God lørdagskveld!
:O)

22 kommentarer:

ide-puffen sa...

Riktig godt kreativt år til deg.
Ikke dårlig å være i gang 1.jan.
Fine punger.
Fin helg videre
Klem klem

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempefine! :)
Godt Nytt År! Måtte det bli stappfullt av kreativitet og gi overflod av skaperglede inspirasjon! :D

Klem :)

Kort og Søm sa...

Takk! :O)
Ja, jeg håper 2011 blir et godt kreativt år...*smiler*..
Klem :O)

Veronica sa...

Flotte!! Og, godt nytt år til deg!!:)

Solveig sa...

Åååå, disse var vel søte! Jeg elsker slike små "bokser":o))
Tusen takk for følget i 2010 - jeg følger deg gjerne videre i 2011!
Godt nytt pr, min venn.
Klem fra Solveig

Mayen sa...

Flotte mapper! Elsker hjerter:-) Har du også laget ny heading? Den så så frisk og klar ut..
Mayen

Moski sa...

Godt nyttår! Ser at flyttingen er vel overstått og at du er i full gang igjen. Ikke rart om et målebånd kan forsvinne i flyttingen. Dukker nok opp igjen en vakker dag.Gleder meg til å følge deg i år også.

lilla hjärtat sa...

Gott Nytt.....Så fina, älskar hjärtan. Tur det bara var måttbandet ; )

Pia sa...

flot sminkepung, jeg håber du kom godt ind i det nye år
knus Pia

Connie sa...

Wooow her var det mye lekkert og spennende.
Legger meg til hos deg, og gleder meg til å følge deg i 2011.
Takk for at du la igjen spor i bloggen min.
Klem Connie

Christina sa...

These look really gorgeous!! So wonderful!
Hugs Kristel

Anne sa...

Disse likte jeg :)
Godt nyttår !

gudrun sa...

Så hærlige sminke-vesker. :) GODT NYTT ÅR til deg.
gudrun
:)

h.espe sa...

Hei Fredrikke!
Så flotte sminkepunger - elsker det herlige rufsete hjertet du har sydd på!

Gleder meg masse til kreative innlegg fra deg videre i 2011 - GODT NYTTÅR til deg!

Klem fra Hildegunn

Anita Tørmoen sa...

Flotte sminkepunger:)

Tone sa...

Åååå også er jeg den heldige som skal få en sånn nydelig sminkepung:))) Hvis det er mulig velger jeg den nederste med prikker;)

Sender du meg kontonr så jeg får overført penger til deg.

Håper du har hatt en fin jul og straks er klar for det nye året:)

Klem så lenge:)

Tone sa...

Mailadr er tone.ko@online.no

Gleder meg til å få post snart jeg;)))

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Da har jeg sendt deg en mail.
Ja, jeg er klar for et nytt kreativt år, med nye muligheter...*smiler*..
Alltid spennende å se hva året fører med seg :O)
Klem

Black Iris sa...

Jättefina är de dina sminkväskor och jag älskar era norska namn. Sminkepung är mycket sötare än sminkväska.

Kram Maidi

Gry-Heidi sa...

Disse var kjempefine, Fredrikke!

Du, jeg så akkurat nå at jeg har fått melding av deg på forumet...men jeg aner ikke hvordan jeg svarer *ler*....er det muuulig :o)
Koselig å se deg der ihvertfall!

Klem :)

LYKKEBO sa...

Kjempe søte med hjerter på:)

Og godt nyttår:)
Gleder meg til å se hva du "tryller" frem i 2011;)
Klem

Tone sa...

Jeg vil gjerne bestille en til jeg Fredrikke;) Kan gjerne ta den med stjerner? Hvem av rødfargene er dypest - jeg er ikke så glad i knall rød om du skjønner meg.....for å si det sånn, så tar jeg den sminkepungen som er mørkest rødt;)

Klem Tone