Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 28. januar 2011

Koslig morgenstund...*smiler*...





God morgen!
Blad, te og nybakte scones med jordbærsyltetøy...*smiler*...det er morgnen sin det!
Før abonerte jeg på dette bladet, og resultatet ble en stooor haug blader, som jeg ikke helt hadde hjerte til å kaste. Men i fjor fant jeg ut at noe måtte gjøres, og rev ut de sidene jeg syns var verdt å spare på og satte de inn i en ringperm.
Ta en titt her hvis du vil se;
Da gjenstår det bare å ønske dere alle sammen en riktig god fredag!
:O)

9 kommentarer:

Christine C sa...

Å, det hørtes ut som en deilig start på dagen :) Skal jammen lage meg scones i helga jeg også, så godt som det er.
Lurt å samle det beste fra bladene man har i en perm, for jammen tar ting plass etterhvert. Håper du får en flott helg!

Anita Tørmoen sa...

Deilig start på dagen:)

Anneli sa...

Takk for din koselige kommentar på oppslagstavlene mine :) Alltid fint å få tilbakemeldinger på det man lager!
Så flink du har vært! Jeg har også en del blader liggende, (mest interiørblader nå da), men har ikke hjerte til å rive eller klippe i dem..
Har gitt bort noen :)så kan kanskje noen andre nyte dem også!

Kos deg og nyt helgen Fredrikke :)
Anneliklem til deg <3

Hanne sa...

Det hørtes ut som en perfekt start på dagen ja:)

Ha ei god helg.

Lappeline ♥ sa...

Her startet dagen kl 05.25 og på jpbb til 06 30 snork
Det må være en god start du har hatt

Ha en fin fredag

Klem

Pia sa...

ja det er da en prfekt start på dagen og dejligt med et scrapblad i hånden, du glemte vel ikke at spise hi hi . Du må have en god weekend
knus Pia

Moski sa...

Disse sconsene så veldig gode ut! Herlig når man kan starte dagen på denne måten, og bare nyte en stille morgenstund med et blad og noe godt å spise. Nå skal jeg ta meg en runde på bloggen din og se alt det fine du har laget i det siste. Ha en flott helg!

od Andulky sa...

Härlig start på dagen :-)!!
Trevlig helg!
/Anna

Mette sa...

Veldig smart a ga gjennom blader og ta du det som er verdt a samle pa! Men det er en skikkelig jobb, sa vel gjort!

ha en fin sondag!
klem Mette