Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 22. januar 2011

Myk og god bukse!





Bukse!
En kunde har bestilt bukser til sitt barn, og her er av de hun skal se på...*smiler*...kult stoff ikkesant!?
Stoffet er kjøpt hos;
Dette er ikke den mest baggy modellen jeg har sydd, men skal passe godt til barnehagebarn...*smiler*..syr disse buksene med høy linning, som kan brettes opp eller ned alt etter som hva man ønsker. Jeg syns høy linning er best :O)
Jeg kommer til å sy pannebånd i samme stoff litt nærmere våren..har allerede fått en bestilling, og det er hyggelig!
Str; 8o.
Pris; 250kr.
Til salgs!
Håper alle får en finfin lørdag,
vi skal ut og gå på ski, og ake...*smiler*...
:O)

9 kommentarer:

Aleisa sa...

Vad söta är dem, Freddrike!

Gry-Heidi sa...

Kjempefin bukse og stoffet var skikkelig kult da :o)

Ha en fin fin helg du også !

Klem :o)

Ulla-Bella sa...

Stoffet er kjempefint, og buksa likeså. Hvor lang leveringstid har du?

Kort og Søm sa...

Ulla-Bella;
1-3 dager, om jeg har stoff og det jeg trenger på lager.
1 1/2 uke om jeg må bestille ting jeg trenger :O)

Lotta sa...

Superfin! Sofaen vaar er fra bohus. Tror ikke de har den lenger? Bari. Ha en fin kveld! Klem

Fin i Formen - Margrethe sa...

Du syr så mye fint, og så har du så mange herlige stoff. Likte veldig godt det med flodhestene og hjertene i innleggene under. Flotte stoffer og produkter :)

Black Iris sa...

Så mycket fint du syr. Byxorna var jätte-härliga. Önskar jag hade ett par såna själv.

Kram Maidi

Snertne sneller og små nøster sa...

Så ut til å være en veldig fin modell :-)

Ha en flott lørdag - klem Siv

Pia sa...

wow så flotte bukser og de mørke op over er også rigtig lækre. God søndag til dig
knus Pia