Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 22. januar 2011

Myk og god bukse!





Bukse!
En kunde har bestilt bukser til sitt barn, og her er av de hun skal se på...*smiler*...kult stoff ikkesant!?
Stoffet er kjøpt hos;
Dette er ikke den mest baggy modellen jeg har sydd, men skal passe godt til barnehagebarn...*smiler*..syr disse buksene med høy linning, som kan brettes opp eller ned alt etter som hva man ønsker. Jeg syns høy linning er best :O)
Jeg kommer til å sy pannebånd i samme stoff litt nærmere våren..har allerede fått en bestilling, og det er hyggelig!
Str; 8o.
Pris; 250kr.
Til salgs!
Håper alle får en finfin lørdag,
vi skal ut og gå på ski, og ake...*smiler*...
:O)

9 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

Vad söta är dem, Freddrike!

Gry-Heidi sa...

Kjempefin bukse og stoffet var skikkelig kult da :o)

Ha en fin fin helg du også !

Klem :o)

Anita Tørmoen sa...

Stoffet er kjempefint, og buksa likeså. Hvor lang leveringstid har du?

Kort og Søm sa...

Ulla-Bella;
1-3 dager, om jeg har stoff og det jeg trenger på lager.
1 1/2 uke om jeg må bestille ting jeg trenger :O)

Lotta sa...

Superfin! Sofaen vaar er fra bohus. Tror ikke de har den lenger? Bari. Ha en fin kveld! Klem

Margrethe sa...

Du syr så mye fint, og så har du så mange herlige stoff. Likte veldig godt det med flodhestene og hjertene i innleggene under. Flotte stoffer og produkter :)

Black Iris sa...

Så mycket fint du syr. Byxorna var jätte-härliga. Önskar jag hade ett par såna själv.

Kram Maidi

Snertne sneller og små nøster sa...

Så ut til å være en veldig fin modell :-)

Ha en flott lørdag - klem Siv

Pia sa...

wow så flotte bukser og de mørke op over er også rigtig lækre. God søndag til dig
knus Pia