Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 3. januar 2011

Elle, melle....*smiler*...




Stor sminkepung!
Elle, melle...hvilken farge på perlepynten skal jeg velge?
Her ser dere en av de 50 rammelim merkelappene jeg lagede i julen, engler...det er rammelim merkelapper med engler i lange baner her hjemme hos meg nå...*ler*....
(Men det er ikke 50 engle-merkelapper da... :O)
Jeg har sydd flere sminkepunger i lin i dag, viser de en annen dag! Merkelig hvor effektiv man kan være når det er arbeidsro rundt en...*smiler*...
Barna er tilbake på skole og i barnehage, så det er helt klart hverdag igjen. Men ingen av skolebarna hadde noe lekser i dag. Det er jeg helt sikker på at jeg fikk da jeg gikk på skolen, første dag etter jul...(uffameg...nå hørtes jeg gammel ut...*ler*..)
Men det er helt greit,
så kan vi kose oss med å ake istedenfor!
God ettermiddag!
:O)

8 kommentarer:

Riet sa...

This is so beautiful Fredrikke.

Hugs Riet.x

Anita Tørmoen sa...

Kjempefint. Så mange fine perler å velge mellom - vår egen godtefabrikk:)

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fin....flotte perler også.
Godthverdagen er her igjen bortsett fra at jeg må opp 05.30 denne uken og helst før yesp.
Ha en fin vinterkveld
Klem til deg

Anette Willemine sa...

Så delikat! :) Elsker de farvene du bruker her.
Datteren min har sittet i flere timer i en perlebutikk og laget flere armbånd og et kjede. Egentlig gamske smart løsning; man plukker med seg de perlene man vil ha på et brett, og betaler pr. stk for det man kjøper. Hvis man vil kan man sitte i butikken og perle. :) Resultatet med kjempefine smykker som hun skal gi bort i gaver!

Ha en flott start på den første uken i 2011!

Klem,
Anette Willemine

Anita fra hjerterommet sa...

Hmm noen av de perlene kunne jeg tenkt meg gitt:))

Hurra for hverdagen sier jeg bare:)

Vi blogges:)

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Thank you Riet :O)

Anette Willemine sa...

Hei Fredrikke!

Perlebutikken du spør etter heter Perlekjeden og ligger i Sandvika i Bærum, litt utenfor Oslo.

http://www.perlekjeden.no
(De har også egen nettbutikk).

Klem,
Anette Willemine

ide-puffen sa...

Så fine.
Jeg har så lyst å ta opp symaskinen som står i kjelleren. Er for kaldt å sitte der nede, men det er så godt å endelig ha det litt ryddig på spisebordet. Elle melle....jepp tar den opp.
Godt du inspirerer en kald januardag.
Klem