Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

fredag 7. januar 2011

Sikklesmekke!



Sikklesmekker!
Ifjor solgte jeg ganske mange sikklesmekker, noe jeg syns er kjempe hyggelig. De tillbakemeldingene jeg har fått har vært gode, så disse smekkene blir med meg inn i 2011 også...*smiler*...
Barn blir jo født hele tiden, og dette er en super babygave å gi bort til småbarna, kanskje sammen med en sanseklut!? :O)
Flere er under produksjon!
Pris; 70kr.
I år kommer jeg til å lage flere av hver smekke, så ser du en du liker er det bare å ta kontakt. Smekkene har en bakside av brun fleece.
I år er det også mulighet for å få brodert på tekst eller navn på smekken.
Planen er også å lage noen flere smekke modeller, så får vi se hva dette året bringer av nye ideer...*smiler*....
Ønsker nye og gamle kunder, alle hyggelige bloggvenninner og alle dere andre som titter innom bloggen min en riktig god helg!
:O)

12 kommentarer:

Anette sa...

Ønsker deg en riktig god helg ;)
Skikkelig flott mønster på den siklesmekka!
Klem, Anette ;)

Anita Tørmoen sa...

God helg til deg også. Smekken var flott. Kan godt tenke meg at smekke og sanseklut sammen blir den perfekte barselgave.

Solveig sa...

Så delilg med noe som søtt og ikke minst praktisk på en gang!:o)
Veldig kjkt å sy når man er komt inn i mønsteret og det går litt av seg selv også:o)
Fin helg til deg.

Klem fra Solveig

Randi sa...

Kjempefine de siklesmekkene og urtolig kult stoff på denne da :-)

God helg!!

Gurimalla sa...

Kjempefin siklesmekke! Kult stoff.

Kort og Søm sa...

Takk! :O)

Timotei sa...

Så herlig stoff det var på denne!

Snertne sneller og små nøster sa...

Så artig stoff - passer bra når bila (skjea m mat) skal kjøre seg inn i garasjen ;-)

Riktig god helg - klem Siv

Muviduki sa...

God helg til deg også:)

Pia sa...

wså super sødt mønster, fin hagesmæk. Du må have en god weekend
knus PiA

Mayen sa...

Skjønner godt at de er populære! For de er utrolig fine, og det er en perfekt gave å få da alle unger bruker dem!
God helg, Mayen

Magdalena sa...

så flotte og lure siklesmikker...
alt du tenker på ...


ha et riktig godt nytt år!
klem fra magny