Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 19. januar 2011

Dette ble en søt kjole! :O)







Søt kjole!
Jeg syr kjoler og smekker om dagen, har tatt en liten pause i toalettmappe og sminkepung syingen...*smiler*... Det er i grunne helt greit, for jeg trives best med litt variasjon! Også må jeg bestille nye glidelåser før jeg får sydd ferdig de jeg har liggene, som igrunnen bare mangler glidelås :O)
Denne kjolen skal en kunde se på, men jeg har mer av dette fine stoffet om noen ønsker å bestille!
Stoff; Bomull, fra Ikea.
Str; 1-2 år.
Pris; 300kr.
Velkommen til nye følgere ,
veldig hyggelig at dere vil lese bloggen min!
:O)

17 kommentarer:

Veronica sa...

Veldig søt kjole!:)

Randi sa...

Utrolig søt og kjempefint stoff!

Ha en fin dag!

Anita Tørmoen sa...

Den var søt og så koselig stoff da!

Lindas hobbyhjørne sa...

Den var jo utrolig søt :)
Ha en fin dag, klem.

Tovepia sa...

Kjempesøt! Har selv planer om mer sying, må bare finne tida:O)
Kos deg, klem fra meg;)

Gry-Heidi sa...

Denne var kjempesøt, Fredrikke!

Klem :o)

Anonym sa...

Nydelig kjole!!! :)

Marit

SiriR sa...

Herlig hjertekjole:)

LYKKEBO sa...

Så søt den var! Herlig stoff:)
Drømmer om å kunne sy kjoler jeg å....
Flinke deg:)

Klem

Ellen sa...

Heisann!
Fantastisk kjole, helt herlig!Så flink du er:)Jeg følger deg naturligvis videre!
Ha en fin kveld!

Pia sa...

utrolig sød kjole, sødt med hjerte mønster
knus Pia

Kort og Søm sa...

Tusen takk alle sammen!
Klem :O)

Andregasellen;
Hyggelig at du vil følge meg! :O)

skipperfrua sa...

Ja, det var en søt liten kjole, deilige farger. kos deg med syinga:O)

Gurimalla sa...

Kjempefin kjole!

Mette sa...

Sa sot! Den som hadde vaert 2 ar... ;-)

Mayen sa...

Fytti katta, det stoffet va stilig! At dem ikkje klare å få IKEA her i nord:o( Kan ikkje dra til Oslo hver gang æ treng nokka, for stoff får man ikkje bestille på nett!

Velkommen til min kreative verden sa...

Du er så flink. Nydelige detaljer bak på kjolen. Morsom merkelapp med alder: )