Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 8. januar 2011

God lørdag morgen...*smiler*...


Nye prosjekter!
Alltid morro med nye prosjekter....men dette stoppet litt opp da jeg manglet noe stoff. Så mens jeg venter på det nye stoffet syr jeg på andre ting :O)
Det er så mange fine nye stoffer og velge mellom...så jeg gleder meg til postmannen kommer med pakker til meg...*smiler*....
I dag skulle det vist snø 20-30cm her hos meg... De som kjører måkebilene har iallefall nok å gjøre en lørdags formiddag..
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen til meg, det er veldig hyggelig...*smiler*..setter stor pris på å få tilbakemeldinger på det jeg lager.
God lørdag!
:O)

15 kommentarer:

Tovepia sa...

Herlige farger og ruter!!
Her er snødybden stabil og det har den vært i lang tid; kan ikke huske sist vi hadde en så stabil vinter;)
Ha ei flott helg og klem fra meg;)

Gry-Heidi sa...

Så fine farger !
Her snør det igjen, kjenner jeg er rimelig lei av snømåking allerede !
Ha en fin og kreativ helg :o)

Klem :)

Heidi sa...

Nydelige farger og mønstre i stoffene du har her.
Riktig god helg! Godt vi har måkebiler :)

Christina sa...

Woww this looks stunning!!!
Hugs Kristel

Inger Harding sa...

Åååå dette ser kjempelekkert ut!!!
Så nydelige farger og stoffer!
Ha en fin helg :)

♥ klem,Inger :o)

Barbros lille atelier sa...

Så nydelig lappeprosjekt du holder på med! Herlige farger!


Klem

Anita Tørmoen sa...

Fine stoffer du har brukt:) Her laver det ned i bøtter og spann - med snø.

Snertne sneller og små nøster sa...

Godteri for øynene :-) Er det ikke godt å ha mange prosjekter å glede seg over :-D

Ha en fin lørdag - klem Siv

Margrethe sa...

Dette så flott ut:) Herlige farger!
Ha en fin lørdagskveld.

Anonym sa...

Å, så flott det blir - fine farger.

Lappeline ♥ sa...

Nydelige farger på lappeprosjekt ditt her...
Hvor bestiller du stoffene dine du har så mye fint
Har vært på shopping i Bergen by og er helt gåen...i morgen blir det sy dag
Ha en fin kveld

Klem

Lindas hobbyhjørne sa...

Det blir veldig fint med de herlige fargene :)
Ha en fin kveld.

Pia sa...

ser så godt ud.Ønsker dig en god weekend
knus Pia

Kort og Søm sa...

Takk :O)

Lappeline;
Jeg bestiller mye stoff på nettet, blandt annet fra Fabric shack.
Kos deg med sydag i morgen, det blir nok litt søm og kortlaging her...*smiler*..
Klem :O)

AlottesVerden sa...

For et herlig stoff..blir spennende å se hva dette blir til slutt:)

Ha en fin og kreativ uke videre:)

Ann-Charlotte