Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 16. januar 2011

Romantiske stoffer... :O)


Her ser dere begge sidene av toalettmappen.



Toalettmappe med romantiske stoffer...*smiler*...
Datteren min uttalte dette da jeg viste henne denne,
og jeg spurte hva hun syns om den;
"Den som skal kjøpe denne må være veldig glad i blomstrete stoffer mamma..."
(les=mamma, denne var litt for blomstrete for meg..)
Men sett bort i fra alle blomstene, likte hun fargene...*ler*..
Det er ikke sååå ofte jeg syr i sånne stoff, men disse syns jeg var så fine at jeg kunne ikke la være.
Denne mappen er ganske stor,
og kan i grunnen brukes til så mangt!
Mål; 31cm*14cm*5,5cm.
Stoff; bomull, platevatt og den er foret med det rosaprikkede stoffet (glemte å ta bilde av den inni)
Vask; 30 grader, ikke tørketrommel.
Pris; 250kr.
Solgt!
:O)

9 kommentarer:

Veronica sa...

Åh.....sommer er det første som slår meg! Jammen godt at vi snart kommer til den årstiden!:)

Kort og Søm sa...

Ja, det er jeg ening med deg i...*smiler*...

Anita Tørmoen sa...

Flott veske i deilige farger.

Pia sa...

wow så lækre stoffer, er vild med den toilet taske
knus Pia

Strikkeheksen sa...

Så fin den er :-) Jeg er ved at spare sammen til en toilettaske og så regner jeg med, at du skal sy den :-) Dog ikke i så romantisk stof, men du har jo altid så mange fine stoffer - kan se du netop har fyldt lageret op :-)

Kort og Søm sa...

Ja, bare si ifra...jeg har mange farger å velge mellom :O)

Mayen sa...

Får sommerfølelse av bloggen din! Idag hørte æ svartbakken rope i fjæra, det betyr vår i vente.. Da e han tilbake etter overvintring i Skottland! Litt vel tidlig å komme no, sola e ikkje tilbake før om ei uka! Men man skal stole på naturen, så æ glede mæ allerede:-)

Guro sa...

Kjempe lekker! Du lager virkelig masse flott :-D
Klem

Kort og Søm sa...

Takk! :O)