Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 9. januar 2011

Sikklesmekke med tøft bilstoff!




Sikklesmekke!
Jeg har sydd flere smekker, denne gangen med tøft bilstoff i brunt/oransje. Baksiden har brun fleece.
Fleece stoffet gjør at fuktigehet (les=sikkel :O) ikke trenger så fort igjennom. Tilbakemeldinger fra kunder som har kjøpt denne har vært god, og det er veldig hyggelig!
Så jeg syr opp flere...*smiler*...
Bare å ta kontakt på mail om du ønsker å bestille, super "Velkommen til verden" gave dette her. Iallefall veldig praktisk for småbarns foreldre.
Knytes i nakken med bånd.
Pris; 70kr.
:O)

3 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Ja, de er vel populære blant småbarnsforeldre tenker jeg:)

Lappeline ♥ sa...

Tøff smekke til en liten kar....
Ønsker deg en kreativ kveld
Klem til deg

Anne sa...

Stilig bilstoff:) ja, disse er nok praktiske:)