Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

onsdag 18. november 2009

Bestillingskort!




To bestilingskort!
Her har jeg brukt papir fra Basic Grey, Imaginisce og Bazzill.
Stempler fra Penny Black og Stampendious.
Magnet alfabet stempler fra Making Memories.
Blomster fra Prima, Imaginisce og Bazzill.
Bling fra Basic Grey.
Glitterlim, Star Dust.
Nestabilities.
Pro markers;
Blush.
Cool Grey 1.
Ice Grey 1 & 2.
Pastel Blue.
Moss.
Pumpkin.
Gold.
Pris; 60kr pr stk.
Takk for alle positive tilbakemeldinger på snekker-prosjektet mitt!!
Første malingstrøk er unna gjort, og nå må det tørke før neste strøk.
Men det tar fryktelig lang tid før den tørker, så jeg tror ikke jeg får satt inn noe før i morgen tidlig. Da skal jeg ta et bilde, så dere får de den i bruk!!
:o)

4 kommentarer:

Anne sa...

Koselige bursdagskort! Veldig fine:)

Kort og Søm sa...

Tusen takk :o)

Pia sa...

så søde kort i herlige farver

Aleisa Ribalta sa...

Undrar om finns det några superfredde flaskor att sälja på butiken? röda flyttande norska starka mediciner som gör att man vaknar tidig, och ha allt att göra, trots dagen är bara 24 timmar lång. hehehehe, "smiler du". klem!