Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

lørdag 21. november 2009

Tunika.




Datteren i huset hadde bursdag, og da jeg sydde denne tunikaen til henne. Hun ble kjempe fornøyd, og det var hyggelig :o) Hun hadde den på seg på skolen med en kremhvit høyhalset til, og det ble veldig fint. Har laget med raglanserme og lagt opp med en fin broderikant.( Ja bildene er ikke helt gode, men de ble tatt inne klokken 0700 en morgen, og da er jo lyset så som så... :o)
Belter i livet er jo veldig poppis for tiden, så jeg tror hun kommer til å bruke den mest med belte på, men muligheten er jo der for å ikke ha belte. Da jeg luftet ideen om at jeg kunne sy en lenger modell, som kunne brukes til kjole ble stemningen høy... :o) Så det får kanskje bli neste prosjekt!
Håper alle får en super søndag!
Her skal det feires bursdag med over 20 stk til middag i morgen, så jeg blir å finne på kjøkkenet fra kl.0800 imorgen tidlig...men ops..nå er jo klokken 0346...det blir litt lite søvn... Men da blir det en tidlig kveld i morgen. Bordet er iallefall dekket!! :o) Og jeg gleder meg til å lage god middag til alle gjestene våre! :o)
Natta... :o)

11 kommentarer:

Gry-Heidi sa...

For en kjempefin tunika! Skjønner godt at stemningen var høy :) Nydelig farge, som passer til omtrent alt.
Nå er vel du i full gang på kjøkkenet :o) Ha en super bursdagsfeiring !

Klem :)

Lisbet sa...

Så flott den ble. Skjønnergodt datteren din ble førnøyd og så fint med høyhalset genser inni.

Lykke til med bursdagsfeiring med masse gjester.

Tovepia sa...

God bursdag i heimen;)
Skjønner hun ble fornøyd med denne!
Kos dokker;)

Pia sa...

så flot tunika og hvor er du kreativ og flittig . laver en masse. Du må have en god søndag

Hege-Annie Simonsen sa...

Kjempeflott tunika! God søndag med feiring og greier!! Kos dere masse masse! Klem, Hege

Anne sa...

Fin tunika du har sydd:)
Ha en fin dag med feiring av bursdag i huset:)

SiriR sa...

Så fin tunika! Skjønner godt datteren din ble fornøyd med den:)

Ha en fn bursdagsfeiring!

Magdalena sa...

så enkelt og så flott!! selv sydde eg tunika av et fotsidt skjørt nettopp.. klemmer¨¨*

Randi sa...

Kjempefin tunika, Skjønner hun ble fornøyd ja.
Håper dere har hatt en fin bursdagsfeiring.

Klem

Kort og Søm sa...

Hei alle sammen,
bursdagsselskapet var vellykket og barna var veldig fornøyde!!
Nå skal en sliten Fredrikke slenge seg i sofaen og ta livet med ro..."smiler"...

h.espe sa...

Kjempefin tunika - forstår godt at datteren din ble fornøgd!!

Ja da er nok en helg over - kan du forstå hvorfor den skal rase så fort forbi..?? Vel, har kosa meg masse, så skal ikke klage:o) I morgen er det ny uke og nye muligheter - kooos deg masse!!

Klem fra HIldegunn