Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 30. november 2009

Litt julepynt!






Hei alle sammen!!
Ut i fra responsen på innlegget mitt med alle pepperkake formene mine,
så er vist 68 pepperkake former ganske mange..."ler"..
Takkk for alle de hyggelig kommentarene!! :o)
Jeg tenkte jeg skulle vise dere litt av julepynten som har kommet opp hos meg. Pynter alltid litt i julerødt tidlig i desember, og det er fordi jeg syns det er koslig og fordi jeg har ett årlig juleselskap med gode venninner helt i begynnelsen av desember hvert år. Da må det være litt jul i heimen... :o)
Så og si all julepynten min har en mening, eller en historie som gjør at det er ekstra hyggelig å henge den opp. Mye er også selv laget, eller barna har bidratt med koslig julepynt som de har laget.
Alle adventskalender gavene er pakket inn, og søsteren min har fått sin, og farmor får sin i morgen. Så står det bare igjen å henge opp 72 pakker på barna sine kalendere....kveldens løp er altå lagt.... :o)
Kos dere alle sammen!!
Klem fra meg...
:o)

7 kommentarer:

Rosetrend sa...

Hei!

Du er en av de som er i gang med pyntingen til jul ser jeg. Vi har en hyggelig tid foran oss, og det er alltid gøy å forandre hjemmet :o) Selv har jeg ikke kommet så langt..

Det var mange mennesker på Blå. Man kan godt si at det var en jevn strøm hele tiden. Noen handler, andre går for å få inspirasjon( har vært en av dem selv mange ganger, men gru så kjedelig for de som vil selge produktene sine), og de tredje går der for å komme seg litt ut en søndag(tror jeg). Vil absolutt anbefale deg å ta turen dit :o) Og om du så gjør så må du si ifra. Kan fort hende man tar en tur innom da ;o)

Kos deg videre tiden fremover nå!

Anonym sa...

Å, så mye koselig adventspynt!
Håper du får en flott tid framover.
Det er en liten hilsen til deg inne på bloggen min.

Ida sa...

Så koselig! Og ja - elsker julepynt med betydning - regner med det kommer mer av det i årene fremover..hihi!

Misunnelsesverdsig pepperkakeformsamling! (oj , for en setning!) Den der blir nok verdifull med tiden :)

klemmer

Turid Holm Flaa sa...

Så koselig du gjør det. Lykke til med pakkekalenderen i kveld. Jeg er ferdig med min, men det var kun 24 pakker.

SiriR sa...

Så koselig det ser ut hos deg:)

Jeg fant fram pepperkakeformene våre i går, skal bake i dag. Det føltes så stusselig etter å ha sett ditt utvalg!! Tror jeg må ut i dag og se om jeg kan få tak i noen flere, hi, hi..

Spunk og boblemukk sa...

Oi, jeg lagde tre kalendere, og synes DET var litt pes. Kalenderpakker til FEM kalendere. Oioi. Måtte nok tatt meg ferie i hele November for å greie det i tillegg til å kjøpe julegaver ;)
Farmor og søster blir sikkert kjempeglad for kalender :)
Hmm..Ole Brumm -julepynt hadde nok blitt godt mottatt her i heimen :)

Riet sa...

Ohhh wowww Fredrikke,so beautiful, so beautiful.

Hugs Riet.x

Zo warm,vind dit zo schitterend zo gezellig.