Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 3. november 2009

Veske til strikketøy!






Stor veske til strikketøy!
Tidligere har jeg sydd en veske til strikketøy for en kunde, og nå ville hun ha en til hun skulle gi bort i gave! Denne er ganske så stor, med glidelåslomme utenpå, med en vanlig lomme bak glidelåslommen. Inni er det en stor vanlig lomme. Jeg har også en sånn veske til mitt strikketøy, syns den er kjempe praktisk, man slipper at pinnene stikker ut (sånn det ofte gjør hvis man bruker en plastpose :o) I lommen forran har jeg mønster, ekstra strikkepinner og en sånn til å måle tykkelsen på strikkepinnene med. Jeg liker så godt at den kan lukkes igjen med glidelås, så slipper man at nøster faller ut under transport, nysgjerrige barnehender og kattepuser.... :o)
Min er litt mindre, for jeg strikker mest luer, skjerf og sokker.
Kunden hadde spesielle ønsker for størrelsen på denne, så jeg har lagd den etter kundens ønsker. Den er sydd i litt kraftig bomullsstoff fra Ikea og foret med sort bomullstoff. Mønsteret er mitt eget.
Pris; 300kr.
Solgt!
Ha en fin tirsdag alle sammen!!
:o)

9 kommentarer:

Eirin Bjørnstad sa...

Stilig!! Så flink du er. ;-)
Kunne tenke meg en sånn en i liten størrelse, til små håndarbeider. Hva tar du for en liten en?
Ha en flott novemberdag. -Eirin

Anne sa...

Denne ser fin og praktisk ut! Hva tar du for en mindre en som passer til sokker og sjal prosjekter? og evt med en lomme inni for selve strikkepinnene?
Ha en fin dag.

Kort og Søm sa...

Hei Eirin og Anne,
svarer dere felles jeg;
Min egen, som jeg bruker til strikke prosjekter som sokker, luer, og små skjerf har en glidelås på 22cm og den er 28cm lang, den har lomme inni og glidelåslomme utenpå. Den er også foret. Prisen på den vil komme på 250kr. Jeg kan også lage den med en glidelås på 25cm, for plass til litt større håndarbeider.Og et par cm lenger hvis ønskelig.
Prisen vil da være 275kr!


Hyggelig at dere likte den :o)
Jeg tar gjerne imot bestillinger på mail; kortogsom@hotmail.com
der kan vi avtale hva slags stoff, str osv... :o)

Ha en fin dag! :o)

SiriR sa...

Så stilig!
Kjempesmart med egen strikkeveske:)

Rasofiel sa...

råstilig!!! :O)) du er så kreativ jo :O)))

May-Bente sa...

Stilig!!!!


Klem:))

Anita fra hjerterommet sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita fra hjerterommet sa...

Kjempe fin. Jeg har planlagt lenge å lage meg en strikkeveske, men da med hank, leter runt forskjellige steder etter oppskrift men finner liksom ikke noe som passer meg helt. Tror jeg får lage mønster selv jeg så får jeg den akkurat som jeg vil:)

Ha en fin tirsdags kveld:)

Eirin Bjørnstad sa...

Dette stoffet er flott, det kan jeg tenke meg å ha min lille strikkeveske i. Går det bra? ;-)