Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 1. november 2009

Trykkpressa november 2009.




Her er mitt bidrag til Trykkpressa november 2009!
Det skulle være julekort i hvitt og rødt, og hovedmotivet skulle være tekst. Så dette er mitt bidrag... :o) Jeg tok bilde før glitterlimet hadde tørket helt ser jeg...men, men... :o)
Stempel;
Norsk Stempelblad AS.
Papir;
Bazzill.
Glitterlim;
Star Dust, Ranger.
Brads;
Making Memories, Wedding.
Blomster;
Imaginise og Prima.
Pro Marker;
Berry Red.
Cuttlebug;
Tørr embossing plate med hjerter.
Ha en fin søndag alle sammen!
:o)

17 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig julekort i rødt og hvitt! :)
Kanskje jeg skulle se om jeg får slengt meg med på denne Trykkpressa utfordringen, jeg også. Jeg er jo i gang med julekortene!

Stoor klem, med ønske om en god søndag til deg :)

Guttemamma sa...

Nydelig,Fredrikke!! Snart skriver vi julekort,tenk på det....!! God søndag og klem fra meg

milli sa...

Så lekkert og flott dette kortet var! Rødt og hvitt fungerer jo så fint sammen, tror jeg skal slenge meg med på denne utfordringen selv:)
Klem fra
Camilla

Gry-Heidi sa...

Åh, dette var nydelig det !! Flott tekststempel også :)

Ha en fortsatt fin søndag :o)

Klem

Inger-g sa...

Nydelig julekort. "Rent og pent" uten for mye dilldall.
Ha en fin dag. :-)

Anonym sa...

For et flott julekort!

theneon sa...

Very beautiful with the red and white. Another lovely card!

Liv Johanne sa...

Så fint kort det ble! Rødt og hvitt er stilig, gleder meg til å ta fatt på denne utfordringen...
Ha en fin søndag!

May-Bente sa...

Enkelt, men utrolig lekkert!!!

Klem:))

Anne sa...

Fint kort i rødt og hvitt:)

Anne sa...

Flott julekort!

Anneke sa...

very elegant card.
like the design and details

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nydelig og rent kort!

Klem fra Gøril

Lena Katrine sa...

Nydelig julekort! Og jeg er imponert over hvor rask du er ;)
Takk for at du deltar - lykke til!
Klem ;)

mettepip sa...

Stilfullt og nydelig julekort!

Nancy sa...

Lekkert og elegant, Fredrikke:O) Nydelig stempel, flotte ark. Herlig design.
Ha ei strålende uke.
Klem, Nancy;O)

Aina sa...

Stilig julekort!