Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

søndag 8. november 2009

Et fargerikt kort!!






Nytt kort..!
For en tid tilbake kjøpte jeg dette papiret og tilbehøret fra Basic Grey, men jeg var ikke så sikker på om jeg likte det sååå godt. Jeg vil jo si at det er en tøff/kul papirserie, men kanskje litt "mye" for meg?
Men på lørdag kveld kom inspirajonen over meg, og dette kortet ble laget! Jeg har tenkt å lage flere kort med med denne papir serien...tror det blir bra!!
Det ble et ganske fargerikt kort... :o)
Jeg har brukt;
Papir og bling fra Basic Grey
Papir fra Bazzill.
Glitterlim.
Blomster fra Prima.
Brads fra Making Memories.
Quic Kutz, Revolution.
Ha en fin søndag alle sammen!!
Wish you all a wonderful sunday!!
:o)

14 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

kasnke lite mycket för dig men helt mig, alltså färgerna är den jag gillar mest. go morgon lilla myra som arbetar non stop.

Kort og Søm sa...

"smiler"...
God morgen til deg også! :o)

Rasofiel sa...

wow! råååstilig ★ håper virkelig du lager flere i denne stilen. og så mange notatbøker du har laget *sjokk* :D bruker du dreamcuts til å kutte innmaten*? stor søndagsklemmm :)

Kort og Søm sa...

Heimlaga;
Takk, takk... :o)
Ja, jeg bruker Dreamkutz, den er bare helt super!! Den kan jeg varmt anbefale.
Ha en kreativ søndag,
klem Fredrikke :o)

Pia sa...

super flot og dejlig farverigt kort

Tara sa...

utrolig kult kort...med spreke farger:) love it!!!

klem tara...

Anne sa...

Kjempe fint kort:) Gøy med litt fargerike kort! Så mye annet fint du har laget de siste dagene.

Sivic sa...

Knallstilig kort!!
Ha en fin søndag!!

Lisbet sa...

Kortet ble skikkelig knall det da. Moro med litt sterke farger innimellom, du kan trykt lage fler i samme stilen.
Flott og se det flotte du lager Frederikke, og jeg får ser misunnelig på de flotte syprosjektene dine. jeg har fortsatt ikke fått ut fingren etter å prøve å bestille stoff fra utlanet ser desverre at tiden ikke strekker til Grr Grr.
Har lagt inn notis bok med bind it allen i dag hvis du vil se.
Ha en flott søndagskveld og en ny kreativ uke:-)

Lena Katrine sa...

Dette var virkelig et morsomt og stilig kort!!! Fargerikt og kjempekult!

Takk for hyggelig visitt og kommentar inne hos meg!
Ha en fortsatt fin kveld! Klem ;)

Gry-Heidi sa...

Jeg synes kortet var KJEMPEfint med så mye farger og mønster! Kortet og motivet kledde det :o)

Klem :o)

Guttemamma sa...

Gleder meg til pysj!! SÅ superfin ny header!!
Nattaklem

Tovepia sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar! Håper dine barn er bedre, denne influensaen henger i, men jeg er betraktelig bedre;)
Så flotte kort igjen fra deg! Og nydelige stoffer under her;)
Ha en god dag og klem fra meg;)

Agneta sa...

Jeg likte serien veldig godt, legg gjerne ut bilder om du lager mer. Det begynner å gå mot jul og gavene må på plass. :D

Håper allt er godt med deg.

Klem
AgnetaN