Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 16. november 2009

Her skal det snekkres!!




Hvordan står det til med mine snekker kunnskaper.....??
Da jeg var liten var jeg endel sammen med farfar i snekkerboden og hjalp han med plank og spiker. Fikk til og med egen verktøyskasse og hammer til jul da jeg var ganske liten! Husker veldig godt da vi snekkret bil til Barbie dukkene til meg og min søster. Det var stor stas!
Men dere lurer kanskje på hva jeg skal lage nå!?
Joda, det skal jeg fortelle dere...jeg skal lage meg en liten hylle til å ha på arbeidsbordet mitt. Har en del kreativt rot på pulten min, og fant ut at jeg trengte noe å ha alle småtingene i. Det er stempler jeg bruker mye, knapper, bokser med blomster, stempelrens, lim, limputer og så mye annet som ligger utover når jeg jobber. Så planen er at de kan heller ligge i en liten hylle. Må ha alt dette for hånden når jeg holder på... :o) Hyllen skal være 40cm*50cm, og planken har jeg fått av min kusine og hennes mann som har byggd seg garsje. Så slapp jeg å dra til Byggmakker og kjøpe meg 2,8 m plank! Tusen takk til dere!! :o)
Har tenkt til å male den i høyglans hvit maling, må si jeg gleder meg til den blir ferdig.
Skulle helst hatt den ferdig igår...for det er så mye rot på pulten min.."ler"...vel og merke kreativt rot da... :o)
Ha en riktig god dag alle sammen!!
:o)

3 kommentarer:

Turid Holm Flaa sa...

Så flink du er som hopper i sånne snekkerprosjekter. Ønsker deg en riktig god dag. Turid

Randi sa...

Jeg har også en sånn pult med mye rot. Må nok gjøre om på hele hobbyrommet og invistere i MANGE hyller men det får bli etter jul.
Lykke til med snekkeringa:-)

SiriR sa...

Så gøy med litt snekring da! Blir bra når den blir ferdig, alltid deilig å ha litt oversikt over rotet:)

Og for en herlig pakke du vant! Grattis til deg for det:-)