Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 24. november 2009

Julekort i lange baner.. :o)


Julekort!
Det blir produsert julekort som bare det om dagen! Jeg har kunder som kommer innom meg for å kjøpe kort, og da er dette kortstativet godt å ha! Veldig kjekt at de kan bla raskt og greit gjennom kortene for å finne det de vil ha.
Lurte en stund på om jeg skulle gå til anskaffelse av sånne som snurrer rundt i metall. Men jeg tror jeg skal være litt miljøvennlig og beholde dette enn så lenge.
Nå skal jeg gjøre ferdig noen flere julekort, og så skal jeg sette meg ned med julegave listen min og en god kopp te!
Ønsker dere alle en god kveld,
og takk for alle de fine kommentarene dere legger igjen!!
:o)

7 kommentarer:

Randi sa...

Så mange fine kort du lager. Smart med en sånn å sette dem i.
Sånne plastmapper du har kortene i,hvor kjøper du de?

Blir en kopp te her snart også:-)
Ha en fin kveld.

Hulda sa...

Så flotte julekort du lager! Holder også på med slike ting. Koselig.

h.espe sa...

Woooow, så masse flotte julekort du har laget!! Smart stativ du har, et slikt skulle jeg også gjerne ha hatt.

Ha en fortsatt fin uke!

Klem fra Hildegunn

Pia sa...

så mange flotte kort du har lavet

LeKaQuilt sa...

Det var mange fine kort! Du er nå utrolig kreativ da - jeg har sikkert nevnt det før..... Men men. Tunika til datteren var også veldig fin ! Smart stativ til kortene dine, alle de fine kortene er flott utstilt.

Kort og Søm sa...

Takk!! :o)

Tonje Margrethe Akerholdt sa...

Mye fint på siden din!
Hvor får du trykket opp kortene dine
?? Er det dyrt
Eller er alle kortene ulike og laget for hånd?
T.