Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 19. november 2009

Tør jeg vise dette da...?? :o)




Fredrikke har snekkret!!
Jeg er litt i tvil om jeg skal vise dere min arbeidsplass...for det er slettes ikke noe pent syn..."ler"... Jeg lager julekort på høygir om dagen, og ja..da ser det sånn ut. Jeg kaller det kreativt rot! (Innimellom rydder jeg jo litt på pulten min , men tro det eller ei, jeg vet hvor alt er....til enhver tid!! :o)
Men hvis dere tar en god titt får dere kanskje øye på min egen produserte hylle, nymalt og fin! Jeg puttet bare litt av det som lå på pulten min i hyllen i dag tidlig. Men jeg må nok prøve meg frem for å se hva som er mest praktisk å ha der.
Ja, bildet var ikke et av de skarpeste..ser det er litt uklart, men det får gå i dag.
Da ønsker jeg dere alle en god natt!!
:o)

22 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

så pent, där inne vill jag vara med, jag sitter och syr på köket. "leeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrr" nu ska jag läga mig, tröt! klem till deg!

Kort og Søm sa...

Ja, det er veldig kjekt å slippe å rydde bort mellom hver gang jeg sitter å jobber!
God natt til deg,
klem :o)

Unknown sa...

flott hylle du har snekkret :) mitt scrapperom er også fullt av kreativt rot :)men det er da jeg jobber best :)
ha ei go natt
Renate :)

Velkommen til min kreative verden sa...

Jeg liker det jeg ser. Det er akkurat slik et arbeidsrom skal se ut: )

Vibeke sa...

Så lur hylle! Og veldig godt å se at andre har like mye kreativt rot :)

Anita fra hjerterommet sa...

Så fin hyllen ble, bildet viser bare at du er en kreativ og aktiv person;)

LeKaQuilt sa...

Jammen har du vært både kreativ og flink! Hylla ble fin og du har fått ryddet litt av pulten din, og snekkret har du gjort selv - syns du skal være stolt over å vise den frem :o)

Gry-Heidi sa...

Du kan trygt vise frem dette :) Hylla ble kjempefin, så flink du er! Ser at du har lagd mye annet fint i det siste også. Du er utrolig kreativ og produktiv :)
I dag har jeg fri for å rydde på plass i det nye kjøkkenet, så nå er det snart tid for julekort her i huset også :o)

Ønsker deg en toppers helg !

Klem :)

Vibekes lille ullne sa...

Hylla ble kjempefin og kreativt rot er bra! Kom på at jeg hadde en sånn hjemmelaget hylle på pulten min i ungdommen, høyere og smalere. Den var kjempepraktisk husker jeg. Ha en god dag! :)

::Moia sa...

Det var da absolutt inget og skamme seg over, jeg synes derimot det så innbydende og kreativitets skapende ut, ser også ut som om du kan boltre deg i en menngde materialer for det ønskede resultat:)
Hyllen ble også veldig fin, bra snekret!

::Moia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
od Andulky sa...

Vad fint du har!! Trevlig helg!

Tovepia sa...

Det så veldig ryddig og ordentlig ut, spør du meg;)
Klart det må være slik på et rom hvor kreativiteten blomstrer;)
god helg til deg og klem;)

SiriR sa...

Så fin hylla ble! Og gøy å se hvor du sitter og er kreativ!
Her bærer det preg av at det er aktivitet, det er sånn det skal være:)

Anki sa...

Härligt att se! Tusen tack också för dina vänliga ord. De värmer så gott! Ha en härlig helg! Anki

Turid Holm Flaa sa...

Syns du har det pent jeg. Masse esker og det ser jo ut som du har litt system. Og så masse stempler og kortlagingsting. Må være spennende å sitter der å jobbe ;-)

Anonym sa...

jeg syns du har fin orden. Du har laget deg praktiske løsninger slik at du kan nå tingene uten for mye springing opp og ned. koselig!

Kort og Søm sa...

Hei alle sammen!
Takk for alle hyggelig kommentarer. Ja, jeg har alt innen rekkevidde når jeg holder på, og det er praktisk! :o)
Ha en fin kveld!
Klem :o)

Ida sa...

SUKK, her kunne jeg ha sittet i mange dager.. jeg elsker å organisere og rydde.. tro det eller ei :-)

Og hvis du legger dett utsagnet sammen med min lille supermogen i dag - så forstår du sikkert at jeg er litt hyperaktiv, og det stemmer nok .. haha!

Ha en nydelig helg! Klem

Rasofiel sa...

Hei :O)
Gratulerer med Eplabutikk :D
Ja jeg såg det rett før du kommenterte, for jeg var inne og snek LOL :O) Skulle kikke på "nyheter" og da såg jeg FAP :O))) ♥ Må huske å legge inn str på de vakre produktene dine :) Jeg er på jakt etter en "diger toalettveske"ting" til å ha kabler, plekter, og strenger i når jeg er på øving, for jeg er så lei av å slepe rundt på plastikkposer LOL - så det er greit å se str på "pungene" i butikkene :O)))
Og så synes jeg du har et fantastisk scrapperom ♥ må være veldig motiverende å ha det så koselig på "arbeidsplassen" :O))) Og herre så handy du er som har snekret en hylle *imponert* :D Fin blei den også :O) Du er helt rå du fredrikke :O))) Håper du har en flott helg :) Stor VyanMicaklemmm :O))))

Margrethe sa...

Kreativt kaos her ja :)
Hos meg ser det også slikt ut, men jeg har arbeidsbordet mitt på kjøkkenet... Og rydde gidder jeg ikke å gjøre så alt for ofte... venner som kommer på besøk er derfor vant med å se rotet mitt, for å si det sånn. :)

Ingrid Helene sa...

alle kreative sjeler har en slik arbeidsplass... *uff..min er forferdelig*
Men vi vet da vhor vi har tingm ingen må komme å rydde for da blir det rot.
Mye fint på siden din :)