Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 9. november 2009

Hva er lykke?







Ja, hva er lykke...??
Lykke kan være så mangt...friske barn, gode venner, familie, en god natts søvn, en kopp te, en kurv bringbær, en stille stund...
Men akkurat i dag var lykken da postmannen ringte på med en stor eske med nytt papir og utstyr!!
Ja, tenk det...lykken kan være en haug med papir..."smiler"... (..godt det ikke skal så mye til..)
Ønsker dere alle en riktig god mandag!
Dere skjønner kanskje hva jeg skal gjøre i dag...med alt det papiret!
:o)

15 kommentarer:

Vibeke sa...

For en flott blogg du har. Blir glad av alle de fine tingene og fargene :) Hit kommer jeg igjen!

Kort og Søm sa...

Så hyggelig, velkommen tilbake skal du være! :o)

SiriR sa...

Skjønner da godt du ble lykkelig av å få denne pakken på døra!!

Ogs stilige bilder du har lagt inn øverst på bloggen:)

Christine C sa...

Skjønner godt lykkefølelsen du fikk da disse tingene kom i hus - kos deg med alt det fine papiret ditt :)

Pia sa...

ja det er lykke med alle de lækre sager

Maria Therese sa...

forstår godt du er lykkelig :-) kos deg!!

Lisbet sa...

Gosj her står virkelig lykken deg bi i dag. Så masse flott papir du har handlet:-)
Gøleder emg til å se det kreative du får ut av dette.

Ha en flott kveld:-)

Lisbet sa...

Har glemt å si at du har fått veldig fott heding på bloggen din nå:-)

Evy sa...

Oh my God....skjønner godt at du er lykkelig! Og kjenner følelsen av en sånn pakke i posten! Kos deg med alt det fine du fikk i den.

Rosetrend sa...

Hvordan har dette skjedd?! Her er jeg følger av din blogg, og så har d skjedd masse her inne som jeg ikke har fått med meg? Jeg liker i hvertfall d jeg ser! Og lykkefølelsen av pakke i posten og masse papir gjenkjenner jeg godt :o)

Anita fra hjerterommet sa...

Skjønner godt at du blir glad for disse papirene var jo bare kjempelekre:) Deilig også å stoppe opp og glede seg virkelig over hverdags gledene:)

Rasofiel sa...

å herre så mye fint ♥ kor har du handlet hen? aldri sett sånne pakker før :D Kult å kjøpe pakker med ark som passer til hverandre. Elsker de øverste papirene *elsk* :O))) Heldiggris!!! Kos deg masse! gleder meg stort til å se hva du får til med disse arkene :) stor klemm med ønske om en god og kreativ uke :))) VyanMica

Randi sa...

Skjønner godt den lykkefølelsen der. Og så mye fint du fikk, det får du sikkert til mye fint av.

Jeg var innom Stoff og stil i Trondheim og Bikuben i Oslo i helga. Kjøpte ikke veldig mye men tlitt småtteri til å lage julekort og julepynt av.

Ha en fin kveld!!

Kort og Søm sa...

Gleder meg til bruke det nye papiret ja.. :o)
Takk for alle hyggelige kommentarer!

Bare Beppe sa...

Wow, så masse flott du har fått i pakken din :) Forstår godt at det er lykke!!
Klem Beppe