Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

tirsdag 3. november 2009

Nytt julekort!




Julekort!!
Fargene blir litt rare når man tar bilder på kvelden inne..men,men..
Jeg koser meg sånn med å lage julekort, og nå skal jeg snart gå til innkjøp av mer julepapir. Det gleder jeg meg til :o)!! Dette julenisse stempelet har jeg hatt i mange år, liker det godt, men har ikke brukt det veldig mye. Kanskje jeg skal bruke det litt mer i år!?
Papir;
Bazzill.
Stempler;
Norsk Stempelblad.
Imaginations.
Glitterlim.
Pro Markers;
Forest Green.
Poppy.
Gold.
Blush.
Ice Grey 1.
Ice Grey 2.
Cool Grey 1.
Ha en fin kveld alle sammen!!
:o)

5 kommentarer:

2ne sa...

Så mange flotte kort du har laget - kommer i julestemning av å se på disse :-) Ha en kreativ uke

Tovepia sa...

Skikkelig flott julekort, dette er jul;)
Ha en flott kveld og klem;)

Anonym sa...

Forstår godt at du koser deg med å lage disse kortene. Så flotte de ble!

Turid Holm Flaa sa...

Hei, så hyggelig at du har vært innom bloggen min. Skjerfet jeg strikket med melkegarn, brukte jeg pinne 3,5. Strikker litt løst.

Kommer gjerne tilbake og legger deg til blogglisten min. Masse hilsen Turid

Kort og Søm sa...

Tusen takk for de koslige kommentarene!!
Klem Fredrikke :o)