Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

torsdag 26. november 2009

Når kommer det snø...?








Ikke i dag...
Nei, det ser ikke ut til at det blir noe snø i dag...
I år gleder jeg meg til snøen kommer, gleder meg til å gå på ski, ake og tenne bål i skogen og grille pølser. Drikke varm kakao med krem, sammen med barna når snøen laver ned ute... :o)
Også gleder jeg meg til jul...pakke inn gaver og drikke gløgg :o) Men nå til helgen skal jeg pakken inn adventskalender gaver til mine tre barn, søsteren min og deler av min farmor sin....det blir maaaange gaver å pakke inn! Men det er mest kos, så jeg gleder meg til det også.
Ønsker dere alle en god torsdag!
:o)

8 kommentarer:

Randi sa...

Helt enig, jeg gleder meg også til snøen kommer. Det er en mørk og trist tid nå og vi blir mye inne.

Jeg har jobbehelg men håper jeg får gjort litt til jul likevell.

Ha en fin kveld.
Klem

Strikkeheksen sa...

Din beskrivelse af en tur i skoven i sne er betagende. Jeg overvejer nogle gange ret seriøst at flytte længere nordpå, for i Danmark har vi stort set aldrig sne, der kan bruges til noget som helst ;-)
Smukke billeder, du har taget!

Riet sa...

Beautiful photo,s Fredrikke.

Hugs Riet.

Tovepia sa...

Tar gjerne snø, men problemet er at den forsvinner og blir til sørpe og glatt-is, så jeg er litt skeptisk..:D
Men det blir lysere med snø, så det tar jeg gjerne;)
Kos deg med forberedelsene til advent, det blir koselig uansett;)
Klem;)

Bare Beppe sa...

Det er flere her som drømmer om en hvit jul!!! Men så lenge sola skinner og det ikke er regn og vått, så skal vi vel være fornøyde :) Ha en fin kveld. Klem Beppe

Turid Holm Flaa sa...

Skal si du har en stor gjeng å pakke inn adventsgaver til. Jeg har kun en guttunge på 8, syns det er en stor nok utfordring. Flotte bilder!

Torill sa...

Ønsker meg litt barfrost , så snø, som ligger...noko den vanligvis ikkje gjer her ute i havgapet !!Som du såg på bloggen min er her varmegrader og blomstring enno...
Må innrømma at eg er glad eg ikkje er i dine sko når det gjelder alle dei kalenderpakkene. Her har me avslutta den jula dei yllte 10 år, og gått over til julesokk julafta morgon i staden for. Var eldstemann sitt ynskje og dermed lett å gjennomføra og mykje lettare for ho mor !! Lykke til i alle fall !!

Lotta sa...

Håper på snø på søndag..da er det julegateåpning her i Drøbak:) Ikke regn ihvertfall!!! Klem klem og kos deg med innpakking)