Velkommen til min blogg og til mitt firma

Petersen Kort&Søm FAP

mandag 16. november 2009

Bursdagsgave.


Hei alle sammen!!
I dag har jeg laget en liten toalettmappe/oppevaringspung. Datteren i huset skal bort i bursdag og hadde lyst til å gi bort en sånn, med navnet til burdagsbarnet brodert på.
De er veldig praktisk, til både det ene og det andre. Jeg har flere selv som jeg bruker hver dag! (Mine er ikke rosa da... :o)
Målene på denne er; 16cm*13cm*3cm.
Jeg lager denne typen på bestilling med det navnet du måtte ønske deg!
Pris; 100kr.
Ønsker dere alle en fin dag!!
Wish you all a lovely day!!
:o)

3 kommentarer:

Randi sa...

Så fin den var, den faller nok i smak:-)

Ha en fin dag!

Gurimalla! sa...

Så fin! Broderimaskin tror jeg at jeg også må anskappe meg en gang. Det er så flott.

Kort og Søm sa...

Takk! :o)

Datteren i huset, som skal gi den bort ble veldig, veldig fornøyd!!
Ha en fin ettermiddag!
Fredrikke :o)